Zakaj Sempl

700
minut
navdihujočih
predavanj
900 +
zadovoljnih
udeležencev
72000
sekund
priložnosti
za mreženje
20
mednarodnih
govorcev
8
ur
delavnic
9
nagrad
zlati Sempler
1
grand Sempler
2
top Sempl
nagradi
+
neskončo deljenje idej,
prijateljstev in
nepozabnih trenutkov

Preglej vse novice

Znani so dobitniki nagrad Sempler

Na štirinajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih osem zlatih nagrad in velika nagrada. Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leto je dobila slovenska kreativna agencija Luna\TBWA za akcijo »Laško Dvoboj«, ki jo je zasnovala in izvedla za Pivovarno Laško Union.

PREBERI VEČ
V ožjem izboru za nagrade Sempler 34 del

Devetčlanska mednarodna žirija trinajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed vseh prijavljenih del izbrala 34 finalistov. Kar 25 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili slovenski prijavitelji, štirje finalisti so iz Hrvaške, trije iz Srbije, dva pa iz Bosne in Hercegovine. 

PREBERI VEČ
Za nagrade Sempler se potegujejo dela iz petih držav

Na regijsko tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta so prijavljeni medijski projekti iz petih držav, tokrat prvič tudi iz Bosne in Hercegovine.

PREBERI VEČ
Medijski menedžer leta 2016 je Marko Kolbl

Nagrado za medijskega menedžerja leta 2016, ki jo bodo podelili na 18. regijski konferenci medijskih trendov SEMPL, bo dobil Marko Kolbl, direktor Europlakata ter ustanovitelj Radia Center in Rock Radia. 

PREBERI VEČ
Poiščite navdih v reviji SEMPL 24/7!

Bog prihaja na SEMPL! Kako z zgodbo vzbuditi čustva? Čemu verjeti – čustvom ali podatkom? To je nekaj tem, ki se jim posvečamo v drugi letošnji številki revije SEMPL 24/7, ki jo je SEMPL pripravil v sodelovanju z medijsko hišo Media24. 

PREBERI VEČ
Kdo bo letos TOP?

Če bi bilo preprosto, bi vsak lahko bil medijski menedžer leta ali medijska zvezda prihodnosti. Ker pa ni, letno nagrado TOP SEMPL dobijo le najboljši.

PREBERI VEČ
Rekordno število udeležencev na 18. SEMPL-u.

Letošnji SEMPL je zgodba o 1.000 zadovoljnih udeležencih, je zgodba o polni predavalnici, številnih navdihujočih predavanjih in nastopih, zgodba o novih idejah in znanjihposlovnih znanstvihodlični zabavi in tebi. Če si bil z nami, veš, o čem govorimo, če te ni bilo, boš prišel prihodnje leto.

PREBERI VEČ

Buzz

Spletna stran uporablja piškotke v skladu s splošnimi pogoji. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. SPREJMI