Zakaj Sempl

700
minut
navdihujočih
predavanj
900 +
zadovoljnih
udeležencev
72000
sekund
priložnosti
za mreženje
20
mednarodnih
govorcev
8
ur
delavnic
9
nagrad
zlati Sempler
1
grand Sempler
2
top Sempl
nagradi
+
neskončo deljenje idej,
prijateljstev in
nepozabnih trenutkov

Preglej vse novice

SEMPL stiže u Beograd

Rezervišite 5. oktobar i dolazite na besplatnu Google radionicu, koju organizujemo u saradnji sa Google Adriatic. Očekujemo te u 09:30h u restoranu Dijagonala 2.0, u Skerlićevoj ulici broj 6. Za prijave i više informacija pišite nam na mail info@sempl.si. Broj mesta je ograničen!

 

 

PREBERI VEČ
Cilj zgodbe je vzbuditi čustva

Kindra Hall je svetovalka za pripovedovanje zgodb iz ameriške države Arizona, ki si je za svoje poslanstvo zastavila, da bo pomagala oglaševalcem in blagovnim znamkam ustvarjati boljše zgodbe, ki bodo potrošnike čustveno pritegnile. Kaj je dobra zgodba? Kje naj blagovne znamke iščejo privlačne zgodbe? Kaj je strateško pripovedovanje zgodb in zakaj je tako vplivno? Vse to so vprašanja, ki se jim bo posvetila na konferenci medijskih trendov SEMPL.

PREBERI VEČ
Predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler je Nikola Bubanj

Devetčlansko mednarodno žirijo za nagrade Sempler najboljšim regijskim medijskim strategijam leta bo vodil Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans. Prijave na tekmovanje Sempler se odprejo danes, 1. septembra 2016, zmagovalci pa bodo znani na konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu.

PREBERI VEČ
Revija SEMPL 24/7 stopnjuje napetost pred najbolj vročo konferenco tega leta

Tudi letos je SEMPL združil moči z medijsko hišo Media24 in pripravil posebno revijo SEMPL 24/7, v kateri objavljamo zanimive intervjuje s ključnimi govorci letošnje konference ter razkrivamo, zakaj so dobitniki nagrad Sempler bolj osredotočeni, pametnejši in samozavestnejši.

PREBERI VEČ
»Spletno viralno uspešnico lahko napovemo«

Kusuma Chumpuree-Reyntjes: »Spletni video se je izkazal za najbolj učinkovit način, kako se dotakniti občinstva. Je izjemno vpliven, pogosto pa tudi najboljši način za pripovedovanje zgodbe blagovne znamke.«

PREBERI VEČ
Lani veliki sempler, letos že kanski lev

Darko Bosnar: »V Imagu smo zelo ponosni na veliki sempler. Še več, postavili smo ga na posebno mesto.«

PREBERI VEČ
Virtualna resničnost je tu in bo tu tudi ostala!

Simon Gosling: »Moč virtualne resničnosti je v tem, da vključi ljudi na način, ki ga do zdaj niso poznali. To izkušnjo si bodo zaradi tega, ker so vanjo vključeni, tudi zapomnili. In prav zato v virtualni resničnosti vidim velik potencial za oglaševanje.«

PREBERI VEČ
SEMPL letos razvaja s štirimi tedni posebnih cen!

SEMPL se poslavlja od zgodnjih prijav in uvaja »Semplove posebne tedne«, kjer bo v partnerstvu z Lidlom Slovenija ponudil kotizacije po izjemnih cenah, zraven pa vsem prijavljenim podaril še privlačno in uporabno darilce.

PREBERI VEČ
Polnoletni SEMPL še bolj strokoven, zabaven in razgiban!

Bil je že marsikaj – prerojen, zvest, zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, ves čas pa je ostal zaprisežen trendom. Zdaj, ob svoji polnoletnosti, bo še bolj strokoven, razgiban in radoživ.

PREBERI VEČ

Buzz

Spletna stran uporablja piškotke v skladu s splošnimi pogoji. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. SPREJMI