700
minut
navdihujočih
predavanj
900 +
zadovoljnih
udeležencev
72000
sekund
priložnosti
za mreženje
20
mednarodnih
govorcev
8
ur
delavnic
9
nagrad
zlati Sempler
1
grand Sempler
2
top Sempl
nagradi
+
neskončo deljenje idej,
prijateljstev in
nepozabnih trenutkov
»Spletno viralno uspešnico lahko napovemo«

Kusuma Chumpuree-Reyntjes: »Spletni video se je izkazal za najbolj učinkovit način, kako se dotakniti občinstva. Je izjemno vpliven, pogosto pa tudi najboljši način za pripovedovanje zgodbe blagovne znamke.«

PREBERI VEČ
Lani veliki sempler, letos že kanski lev

Darko Bosnar: »V Imagu smo zelo ponosni na veliki sempler. Še več, postavili smo ga na posebno mesto.«

PREBERI VEČ
Virtualna resničnost je tu in bo tu tudi ostala!

Simon Gosling: »Moč virtualne resničnosti je v tem, da vključi ljudi na način, ki ga do zdaj niso poznali. To izkušnjo si bodo zaradi tega, ker so vanjo vključeni, tudi zapomnili. In prav zato v virtualni resničnosti vidim velik potencial za oglaševanje.«

PREBERI VEČ
SEMPL letos razvaja s štirimi tedni posebnih cen!

SEMPL se poslavlja od zgodnjih prijav in uvaja »Semplove posebne tedne«, kjer bo v partnerstvu z Lidlom Slovenija ponudil kotizacije po izjemnih cenah, zraven pa vsem prijavljenim podaril še privlačno in uporabno darilce.

PREBERI VEČ
Polnoletni SEMPL še bolj strokoven, zabaven in razgiban!

Bil je že marsikaj – prerojen, zvest, zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, ves čas pa je ostal zaprisežen trendom. Zdaj, ob svoji polnoletnosti, bo še bolj strokoven, razgiban in radoživ.

PREBERI VEČ
Spletna stran uporablja piškotke v skladu s splošnimi pogoji. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. SPREJMI