SEMPL > Novice

Na SEMPL-u letos tudi o e-commercu

19.09.2019

Na SEMPL-u letos tudi o e-commercu

Stefan Carrington je ustanovitelj edine britanske agencije za e-commerce in digitalni marketing na področju poprodaje. Njegovi osnovni vodili sta rast in učinkovitost.

Za SEMPL pripravlja delavnico in predavanje, kjer bo razkril strategijo, s katero že zadnji dve leti pomaga blagovni znamki Electrolux pri rasti spletne prodaje na številnih evropskih tržiščih.

 

Predavanje: Skrivnost rasti v digitalnem marketingu

Kako lahko vsako leto dosežete rast za vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani, ki jo upravljate? Z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti. Stefan bo razkril okvir delovanja, ki njihovim strankam iz leta v leto zagotavlja rast prihodkov.

 

Delavnica: Trajnostna rast evropske spletne trgovine (e-commerce)

Na tej delavnici se boste poglobljeno potopili v preverjene sisteme rasti, ki jih je Stefan uvedel, da bi lahko iz leta v leto podjetju Electrolux omogočil rast spletne prodaje na področju Evrope. Ne boste spoznali le nekaj trikov »growth hackinga«, ampak popoln okvir, ki ga boste lahko uporabili za upravljanje digitalnega marketinga, analitike, CRO in UX izboljšav.

 

 

Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč