SEMPL > Novice

Slovenija bo dobila prvi marketinško-komunikacijski dogodek v regiji, dostopen tudi gluhim in naglušnim

29.10.2019

Slovenija bo dobila prvi marketinško-komunikacijski dogodek v regiji, dostopen tudi gluhim in naglušnim

Na letošnji 21. konferenci SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra 2019 v portoroškem Bernardinu, bo celoten program glavnega odra, ki vključuje več kot 20 predavanj uglednih strokovnjakov iz enajstih držav, tolmačen v slovenski znakovni jezik. S Semplom bo Slovenija dobila prvi dogodek v regiji, ki bo vrata odprl tudi skupini gluhih in naglušnih, ki jih teme s področja marketinga, medijev in inovacij zanimajo.

Organizatorji konference SEMPL so z odprtimi rokami sprejeli pobudo NLB, da postanejo prva tovrstna konferenca v regiji, ki bo imela dvodnevni program v celoti tolmačen. S pomočjo društev, ki združujejo gluhe in naglušne, bodo njihove člane razveselili tudi z možnostjo brezplačne udeležbe dogodka. Ne samo, da bodo SEMPL naredili dostopen tistim, ki jim konference in festivali običajno niso, opozorili bodo tudi na to, kako prihajajoče tehnologije, ki za osnovo uporabljajo govor in zvok, dodatno pozabljajo na že tako marginalizirane skupine. “Če obisk omogočimo samo enemu posamezniku, ki si tega želi in mu prej tovrstno pridobivanje znanj ni bilo omogočeno, smo naredili ogromno,” je povedala predsednica konference SEMPL, Valerija Prevolšek.

Organizatorji konference SEMPL so z odprtimi rokami sprejeli pobudo NLB, da postanejo prva tovrstna konferenca v regiji, ki bo imela dvodnevni program v celoti tolmačen. S pomočjo društev, ki združujejo gluhe in naglušne, bodo njihove člane razveselili tudi z možnostjo brezplačne udeležbe dogodka. Ne samo, da bodo SEMPL naredili dostopen tistim, ki jim konference in festivali običajno niso, opozorili bodo tudi na to, kako prihajajoče tehnologije, ki za osnovo uporabljajo govor in zvok, dodatno pozabljajo na že tako marginalizirane skupine. “Če obisk omogočimo samo enemu posamezniku, ki si tega želi in mu prej tovrstno pridobivanje znanj ni bilo omogočeno, smo naredili ogromno,” je povedala predsednica konference SEMPL, Valerija Prevolšek.
Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč