SEMPL > Novice

Zakaj je kriza naš najboljši prijatelj

28.10.2019

Zakaj je kriza naš najboljši prijatelj

Neuspeh je eden ključnih korakov do uspeha, je iz lastnih izkušenj prepričan Ali Mahlodji, ki raje kot o svojih dosežkih na področju tehnologije, znamčenja in digitalne optimizacije, govori o svojih poslovnih začetkih, brez dlake na jeziku tudi o padcih in spotikah, ki so nenazadnje pripomogli k njegovemu uspehu. Kaj je zanj uspeh in zakaj se morda razlikuje od tega, kako ga percipira večina, bo znano na uvodnem, nekoliko drugačnem otvoritvenem nastopu 21. konference medijskih trendov SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra v Portorožu.

Ideje, vizije, načrti in cilji so pomembni sestavni deli življenja in poslovanja, vendar je za pravi napredek včasih potrebno spremeniti smer. Sposobnost opustiti preteklost in se hitro prilagoditi drugačnim okoliščinam nam omogoča, da se v življenju naučimo veliko novih stvari, ki so bistveno bolj koristne za prihodnost. Kako je številne krize znal izkoristiti v svoj prid, bo v Teheranu rojeni Mahlodji povedal v navdihujoči osebni izpovedi, ki zagotovo nikogar ne bo pustila ravnodušnega.

Sicer pa si je kot glavno poslanstvo, zadal ljudi naučiti, kako najbolje izkoristiti »tukaj in zdaj« ter zakaj sta ključna nenehno učenje in vztrajnost. Recept, kako uspeti v prihodnosti torej ni napisan samo za tiste, ki živijo v najbolj tehnološko naprednih okoljih in upravljajo z največjimi proračuni. Težava, pravi Ali, je tudi v tem, da v svetu instant uspeha, pritiskov s strani medijev in nerealnih podob z družbenih omrežij, več časa posvetimo poskusom posnemati uspeh nekoga drugega, kot temu, da bi našli v življenju tisto, kar nas resnično veseli.

Da je sam dokaz tega, k čemur spodbuja množice na svojih nastopih dokazuje z razgibanim življenjepisom, kjer med drugim piše tudi begunec in po 40tih neuspelih kariernih poskusih danes strasten in večkrat nagrajeni podjetnik, soustanovitelj, glavni vizionar in pripovedovalec zgodb pri mednarodno priznani spletni video platformi, ki deluje kot »priročnik« za življenjske zgodbe in zaposlitve, WHATCHADO. Tudi s slednjim Ali ostaja zvest iskanju resničnega poslanstva posameznika.

Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč