SEMPL > Govorci

Alessandra Di Lorenzo

direktorica, Forward, lastminute.com-ovo medijsko podjetje, Velika Britanija

Alessandra Di Lorenzo

Alessandra 

Zadnja leta je gradila Travel People, lastminute.com-ove lastne marketinške storitve, zdaj pa je prevzela vodenje novega neodvisnega medijskega podjetja, Forward. Forward poleg Travel People vključuje še svetovalno družbo Playbook, ki pomaga blagovnim znamkam postati bolj konkurenčne z lastnim, »in-house« marketingom. Alessandra je aktivna od leta 2005, v preteklosti pa je delala za eBay Advertising, Vodafone in Yahoo, s poudarkom na mobilnem marketingu in podatkovno usmerjenem produktnem razvoju. Strast do vseh tehnoloških stvari jo je pripeljala tudi do članstva v združenju Board of Trustees for Youth for Tecnology.

Sledi

alessandradilorenzo/?originalSubdomain=uk alessandra.d.lorenzo

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 15:50-16:10

Uspeh v digitalnem je notranja naloga: “in-housing” kot konkurenčna prednost

Po letu 2020 se za marketingaše obeta težko obdobje, saj se soočajo s trojno grožnjo: zmanjšanjem potrošnje in zaupanja potrošnikov, vse bolj ambicioznimi prodajnimi cilji in omejenimi proračuni. Med tem ko se marketinško okolje razvija in postaja vse bolj zapleteno, so odgovorni za marketing pod vse večjim pritiskom, da storijo več z manj - od porabe do transparentnosti in zasebnosti podatkov. Bi lahko blagovne znamke, ki si želijo znižati stroške, prevzeti nadzor nad osnovnimi marketinškimi aktivnostmi in opolnomočiti svoje ekipe za hitrejše doseganje pomembnih rezultatov, kot ključ do uspeha uporabile notranje znanje (angl. in-housing)? Alessandra bo osvetlila trend nastanka notranjih agencij, ki je preplavil Veliko Britanijo in ZDA ter prikazala, kako je spletna potovalna agencija lastminute.com uspešno izvedla ta "digitalni preskok", da bi si zagotovila poslovanje v prihodnosti. Poleg tega pa svoje strokovno znanje izkoristila za lansiranje lastne svetovalne dejavnosti, ki pomaga drugim podjetjem postati bolj konkurenčna in prilagojena za prihodnost.

Oglej si vse govorce