SEMPL > Govorci

Chiara Manco

pomočnica urednice za študije primerov, WARC, Velika Britanija, Velika Britanija

Chiara Manco

Chiara

Chiara pomaga organizirati in popularizirati WARC-ov CaseFinder, podatkovno bazo z več kot 16.000 študijami primerov učinkovitosti oglaševanja in orodje, ki oglaševalcem in agencijam pomaga razvijati pogled na učinkovitost kampanj. Igra ključno vlogo pri tekmovanjih v organzaciji WARC-a in sicer pri nagradah WARC Media in WARC Awards, pa pri regijskih strateških nagradah na Bližnjem vzhodu in v Aziji. Ukvarja se z vodilnimi oglaševalci in agencijami, moderira sestanke žirij in pomaga pri sestavljanju mesečnih poročil o študijah primerov, ki analizirajo zmagovalna dela ter napovedujejo trende in aktualne teme. Chiara sodeluje tudi z WARC-ovimi partnerji - vodilnimi svetovnimi združenji za oglaševanje, kot je npr. IPA ter organizatorji festivalov, kot sta Cannes in Effie. Chiara je v letu 2018 z odliko pridobila certifikat fundacje IPA in ima trdno stališče ter izdelano razumevanje o kreativnosti in učinkovitosti v oglaševalski industriji, pri čemer redno poroča o kampanjah, ki premikajo meje ter strokovnih dogodkih. Chiara, ki je rojena v Milanu, se je preselila v London, da bi nadaljevala dodiplomski študij. Diplomirala je iz primerjalne književnosti na fakulteti King's College London.

Sledi

chiara-manco-10691983/?originalSubdomain=uk chiarella_manco chiarella.manco.1

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 12:00-12:20

Tri lekcije iz kreativne uspešnosti

Kaj je pomembneje, kreativnost ali uspešnost? Letošnji zmagovaleci kanskih levov kreativne uspešnosti (Cannes Creative Effectiveness Lions) prikazujejo, da blagovne znamke lahko dosežejo oboje. Ugotovite, kaj se skriva v ozadju nagrajenih kampanj Carrefourja, P&G in Microsofta in s pomočjo treh lekcij poiščite navdih pri ustvarjanju takšnih kreativnih rešitev, ki bodo hkrati vplivale tudi na rezutat.

Oglej si vse govorce