SEMPL > Govorci

Will Goodhand

komercialni direktor, System1 Group, Velika Britanija

Will Goodhand

Will

Will Goodhand vodi globalno ekipo za trženjske raziskave pri podjetju System1 PLC, ki je vodilno podjetje na področju raziskovanja dolgoročne uspešnosti oglaševanja. Will vodi ekipe, ki po celem svetu zagotavljajo smernice za optimizacijo in maksimizacijo uspeha tako kreativnih rešitev kot tudi celostnih kampanj. Will je bil pred kratkim del odprave britanske vlade na jugu, kjer so v okviru Jugozahodne konference v Austin, Teksasu prikazali pot do bolj zabavnega, uspešnega in zaupanja vrednega oglaševanja. Prav tako je na ESOMAR Global Market Research kongresu pred kratkim objavil prispevek o dolgoročni in kratkoročni uspešnosti na področju neprofitnega oglaševanja. V prostem času se Will rad preizkusi v ustvarjalnem pisanju, stand-up komediji in nastopih v glasbenem gledališču!

Sledi

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 11:40-12:00

“Lemon” – Reševanje krize v kreativnosti

Will bo z vami delil analizo, ki v publikaciji Lemon predstavlja osrednji del letošnjih prizadevanj britanskega inštituta IPA (angl. Institute of Practitioners in Advertising) za uspešnost v oglaševanju. Ocenil bo, kako nekatere spremembe v načinu kreativnosti sovpadajo s padcem uspešnosti oglaševanja. Hkrati bo, s sklicevanjem na možgane in njihov vpliv na življenje, razkril tudi, kako je sprememba v pozornosti v 21. stoletju - v poslu in v družbi - privedla do bolj ravnodušnega, bolj abstraktnega in bolj devitaliziranega oglaševalskega sloga, ki je diametralno nasproten učinkovitosti. Will bo s pomočjo opisa, kako možgani prispevajo k umetnosti, kiparstvu in glasbi ponudil napotke o tem, kakšen način oglaševanja gane in zabava občinstvo ter tako doseže dobičkonosno rast.

Oglej si vse govorce