Agenda 2019, PRVI DAN

Dva dneva navdihujočih predavanj, intenzivnega mreženja in ena nepozabna zabava.

Future stage

Dvorana Europa

Deep dive stage

Dvorana Emerald

08:00-

Registracija

08:30-09:00

Zajtrk

09:30-10:15

Štartaj. Propadi. Inoviraj & razturaj!

Ali Mahlodji

soustanovitelj, glavni vizionar in glavni pripovedovalec zgodb pri WHATCHADO.COM, Evropski mladinski ambasador in ambasador EU za področje New Narrative

"Ali Mahlodji zna prepoznati priložnosti in jih spremeniti v cilje. V Evropo je prišel kot begunec, odraščal je v begunskem domu, bil upornik, ki je prekinil šolanje in zamenjal več kot 40 delovnih mest.
Kljub vsemu se je prebil na vodstveno pozicijo ameriškega podjetja in se po izgorelosti odločil, da bo svojemu življenju dal smisel ter se posvetil svetu mladih. V svojem predavanju pripoveduje osebno zgodbo in daje vpogled v to, kako v neuspehu prepoznati priložnost in zakaj je kriza naš najboljši prijatelj. Dobrodošli vsi, ki bi radi prihodnost oblikovali in ne le čakali na spremembe."

Pokaži večPokaži manj
 

10:20-10:50

Če želimo naprej, se moramo ozreti nazaj

Lauren Kelly

psihologinja oblikovanja in ustanoviteljica, BehaviourStudio

"Veselimo se inovacij, tehnologij prihodnosti, trgov in izzivov, ki nastajajo. Inovacije pospešujejo spremembe. Futuristi napovedujejo, da bomo v 21. stoletju doživeli dvajset tisoč let napredka. Kako nadaljevati z oblikovanjem, načrtpvanjem idej in inoviranjem za prihodnost, ki je ne poznamo?
Če želimo iti naprej, se moramo ozreti nazaj. Nazaj k tistemu, kar dela nas - nas. Na to, kar nas vzpodbudi, da nekaj počnemo in zakaj. Ogledati si moramo svoje možgane, ki so nespremenjeni že tisočletja in so pomirjujoča stalnica v svetu hitrih sprememb. Zanje vlada skupek načel, ki nas združujejo. Načela, ki jih lahko uporabimo v pristopu imenovanem psihologija dizajna. Lauren bo pokazala, kako združiti načela vedenja, da boste lažje napredovali. "

Pokaži večPokaži manj
 
 

10:30-11:10

Predstavi in zmagaj

Vesna Sodnik

trenerka komunikacije in javnega nastopanja, poslovna coachinja in direktorica, Beseda

"Kaj storiti, ko huda kreativna ideja ali strategija, vredna kanskega leva, naleti na hladen, nenavdušen »ne«?
Odlične predstavitve niso talent, temveč veščina, ki se je s pomočjo poznavanja psihologije komunikacije, različnih načinov oblikovanja vsebine, govorne tehnike in prepričljive neverbalne komunikacije lahko nauči prav vsakdo. Interaktivna delavnica je namenjena tako začetnikom kot tudi veteranom v »pičanju«, saj bo polna praktičnih nasvetov in preprostih, a izredno učinkovitih trikov nastopanja, komunikacije ter prepričevanja, ki vsako predstavitev spremenijo v popoln uspeh. Sive miške so preteklost! Pridružite se delavnici in se z Vesninimi nasveti prelevite v samozavestne, zanimive in prodorne govorce."

*Delavnica bo v slovenskem jeziku.

Pokaži večPokaži manj

10:50-11:10

Uspešni proti prekletim v digitalni dobi

Ivan Ivanov

direktor marketinga in komunikacij v regiji CEEMCA, Discovery

"Dobrodošli v Adlandu. Tukaj ljubimo vse novo in ognjevito zavračamo vse staro. Po sebi sklepamo, kako je videti svet. Naše najljubše besede so ""trend"", ""disrupcija"" in ""digitalno"". Smo generacija milenijcev ali mlajši in smo zaljubljeni v blagovne znamke. Ali smo omenili, da smo popolnoma nori?
V predavanju bo Ivan svetoval, kako se izogniti ""M-besedi"", primerjal jabolka in Godzille ter zagovarjal dejstvo, da po tem, ko smo se čustveno navezali na blagovno znamko, še vedno lahko najdemo ljubezen."

Pokaži večPokaži manj
 

11:10-11:40

Odmor za mreženje in kavo

11:40-12:00

”Lemon” – Reševanje krize v kreativnosti

Will Goodhand

komercialni direktor, System1 Group

"Will bo z vami delil analizo, ki v publikaciji Lemon, predstavlja osrednji del letošnjih prizadevanj za uspešnost v oglaševanju s strani britanskega inštituta IPA (angl. Institute of Practitioners in Advertising). V njej ocenjuje, kako nekatere spremembe v načinu kreativnosti sovpadajo s padcem uspešnosti oglaševanja. S sklicevanjem na možgane in njihov vpliv na življenje bo razkril, kako je sprememba v pozornosti v 21. stoletju - v poslu in družbi - privedla do bolj ravnodušnega, bolj abstraktnega in in bolj devitaliziranega oglaševalskega sloga, ki je diametralno nasproten učinkovitosti.
Will bo s pomočjo opisa, kako možgani prispevajo k umetnosti, kiparstvu in glasbi ponudil napotke o tem, kakšen način oglaševanja gane in zabava občinstvo in s tem doseže dobičkonosno rast."

Pokaži večPokaži manj

11:40-12:10

Power BI: Vzpostavite lasten nadzorni center za marketing

Rok Pirnat

direktor pri B2 BI

"Kljub obilici podatkov merjenje marketinških aktivnosti in učinkov še nikoli ni bilo lažje! Se sliši nemogoče? Predstavljajte si univerzalno analitičino orodje, ki namesto vas združi podatke iz različnih virov, jih poenoti in prikaže celotno sliko. Vse v obliki ključnih dejavnikov uspešnosti, ki jih nastavite sami.
Rok bo na konkretnih primerih prikazal, kako si lahko s pomočjo orodij poslovne inteligence (BI - business intelligence) olajšate merjenje uspešnosti marketinških akcij, ažurno spremljate proračune projektov in realizacijo zastavljenih ciljev. "

Pokaži večPokaži manj

12:00-12:20

Tri lekcije iz kreativne uspešnosti

Chiara Manco

pomočnica urednice, študije primerov, WARC

Kaj je pomembneje, kreativnost ali uspešnost? Letošnji zmagovaleci kanskih levov kreativne uspešnosti (Cannes Creative Effectiveness Lions) prikazujejo, da blagovne znamke lahko dosežejo oboje. Ugotovite, kaj se skriva v ozadju nagrajenih kampanj Carrefourja, P&G in Microsofta in s pomočjo treh lekcij poiščite navdih pri ustvarjanju takšnih kreativnih rešitev, ki bodo hkrati vplivale tudi na rezutat.

Pokaži večPokaži manj
 
 

12:15-13:00

Kako dizajn (ne)vpliva na spletno prodajo

Saša Stanković

upravljalec digitalnih medijev, Mmb Media Agentur

"Na tej delavnici bo Saša osvetlil najpogostejše napake v dizajnu, ti. UX (user experience) spletne prodaje. Vse pomanjkljivosti v zasnovi spletne trgovine, še posebej tiste neposredno povezane z nakupovalnimi košaricami, lahko privedejo do zmanjšanega števila nakupov in posledično nižjih prihodkov iz spletne prodaje.
Saša je udeležence SEMPL-a navdušil že nekajkrat. Vsem tistim, ki mu še niste uspeli prisluhniti priporočamo, da s sabo prinesete svinčnik in papir, saj boste odšli s tono uporabnih informacij. "

Pokaži večPokaži manj

12:25-12:45

Bo znano kmalu …

 

12:50-13:10

Je glas novi klik?

Simon Dunlop

soustanovitelj, Instreamatic London

Kaj čas, ko se vsi vedno več pogovarjamo s svojimi napravami, pomeni za blagovne znamke in marketingaše, in kaj za nove načine povezovanja z uporabniki v svetu, ki ga poganja glas.

Pokaži večPokaži manj
 

13:10-13:30

Kaj je pogovorno poslovanje in zakaj bi vas moralo zanimati

Tim de Boer

direktor za razvoj poslovanja pri LivePerson

Pogovorno poslovanje (angl. conversational commerce) potrošnikom omogoča lažjo komunikacijo z blagovnimi znamkami, saj lahko zastavljajo vprašanja, kupujejo stvari in dobijo pomoč kar preko svoje izbrane aplikacije za sporočanje. Več kot 90% vsakodnevnih pogovorov poteka preko kanalov sporočanja, kot so SMS, Facebook in WhatsApp. Načine komunikacije, ki jim ljudje dajejo prednost pri pogovoru s prijatelji in družino, lahko blagovne znamke uporabijo tudi kot svoj prodajni in servisni kanal. Tim bo spregovoril o uporabi umetne inteligence za uvajanje teh novih vzorcev komunikacije v ekonomiji obsega.

Pokaži večPokaži manj

13:10-13:30

Bo znano kmalu …

13:30-15:00

Mercatorjev odmor za kosilo

15:00-15:45

Miselnost, ki odklepa priložnosti

Jonathan MacDonald

svetovalec, govorec, avtor knjižnih uspešnic

Za vsakim uspehom stoji niz odločitev, ki izvirajo iz tega, kako je nekdo o nečem razmišljal. Ti vzorci razmišljanja določajo uspešnost že dolgo pred tem, ko izdelek ali storitev sploh vstopita na trg. Jonathan se bo poglobil v trende in hitrost sprememb, ki oblikujejo svet okoli nas in pojasnil, kako lahko sami najdemo učinkovit način razmišljanja, s katerim si bomo lahko odprli čim več priložnosti.

Pokaži večPokaži manj

15:00-15:30

Ljubezensko razmerje vsebinskega marketinga in SEO

Sabina Bevc

strokovnjakinja za iskalni in vsebinski marketing pri Red Orbit

"Vsako leto je objavljenih na tisoče novih vsebinskih prispevkov, PR publikacij, opisov in povratnih povezav z različnih spletnih strani, medijev, blogov in drugih virov. Marketinški proračuni so namenjeni strategiji, ustvarjanju, promociji in dosegu teh vsebin. Včini teh aktivnosti pa manjka ena ključna sestavina - SEO.
 
Na tej hitri delavnici bo Sabina razpravljala o tej piki na i, ki manjka večini vsebinskih prispevkov, ki ne upoštevajo najboljših praks SEO in ki bi pomagala tako medijem in publikacijam kot njihovim strankam, ki porabljajo budgete za PR, izboljšati prepoznavnost njihovih vsebin in pozitivno vplivati na organsko uvrstitev vseh vpletenih.

Novinarji, tekstopisci, upravljavci medijev, uredniki, oddelki za odnose z javnostmi, vodje marketinga in komunikacij se boste naučili, kako lahko:
- napišete vsebino, ki jo bo ljubil Google in drugi iskalniki
- napišete vsebinske in strukturne povezave, ki bodo imele največ koristi za stranke, ki jih naročijo
- vključite SEO v proces načrtovanja in ustvarjanja vsebine"

Pokaži večPokaži manj
 

15:30-17:00

Kaj za vraga je nativno?

Isabel Becker

vodja ekipe za uspeh strank na področju Evrope in mednarodno pri Zemanti, Outbrainovem podjetju

Simon Pekolj

menedžer uspeha strank pri Zemanti, Outbrainovem podjetju

"Spoznajte vse prednosti vključevanja nativnega v svojo digitalno strategijo. Isabel in Simon bosta odgovorila na vsaj tri najpogostejša vprašanja o nativnem: ""Kako deluje?"", ""Zakaj naj ga uporabljam?"", ""Kako lahko koristi blagovni znamki?"" in vam pokazala, kako iz nič ustvariti nativno kampanjo.
Pričakujte praktično naravnano in uporabno delavnico ter postanite strokovnjak za nativno!"

Pokaži večPokaži manj

15:50-16:10

Uspeh v digitalnem je notranja naloga: “in-housing” kot konkurenčna prednost

Alessandra Di Lorenzo

direktorica, Forward, lastminute.com-ovo medijsko podjetje

"Po letu 2020 se za marketingaše obeta težko obdobje, saj se soočajo s trojno grožnjo: zmanjšanje potrošnje in zaupanja potrošnikov, vse bolj ambiciozni prodajni cilji in omejeni proračuni. Med tem ko se marketinško okolje razvija in postaja vse bolj zapleteno, so odgovorni za marketing pod vse večjim pritiskom, da storijo več z manj - od porabe do transparentnosti in zasebnosti podatkov.
Bi lahko blagovne znamke, ki si želijo zmanjšati stroške, prevzeti nadzor nad osnovnimi marketinškimi aktivnostmi in opolnomočiti svoje ekipe za hitrejše doseganje pomembnih rezultatov, kot ključ do uspeha uporabile notranje agencije (angl. in-housing)?
Alessandra bo osvetlila trend nastanka hišnih oz. notranjih agencij, ki je preplavil Veliko Britanijo in ZDA, ter prikazala, kako je spletna potovalna agencija lastminute.com uspešno izvedla ta ""digitalni preskok"", da bi si zagotovila poslovanje v prihodnosti in svoje strokovno znanje izkoristila za lansiranje lastne svetovalne dejavnosti, ki pomaga drugim podjetjem postati bolj konkurenčna in prilagojena za prihodnost."

Pokaži večPokaži manj
 

16:15-16:35

Kako izpopolniti izkustveni marketing pri velikem obsegu

Maëva Le Roch

direktorica medijev za področje Evrope, Mastercard

"Kako lahko vsako leto z vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani dosežete rast? Stefan bo razkril, kako z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti, svojim strankam, tako v preteklosti kot danes, zagotavlja rast prihodkov.
Če iščete rešitev za rast vaših spletnih marketinških kazalcev ali želite preprosto prodati več, vam bo ta sveži pristop dal veliko idej, ki jih boste lahko začeli nemudoma uporabljati. "

Pokaži večPokaži manj
 

16:40-17:00

Skrivnost rasti v digitalnem marketingu

Stefan Carrington

ustanovitelj Poplartree & svetovalec za rast prihodkov na področju e-commerce za Electrolux

"Kako lahko vsako leto z vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani dosežete rast? Stefan bo razkril, kako z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti, svojim strankam, tako v preteklosti kot danes, zagotavlja rast prihodkov.
Če iščete rešitev za rast vaših spletnih marketinških kazalcev ali želite preprosto prodati več, vam bo ta sveži pristop dal veliko idej, ki jih boste lahko začeli nemudoma uporabljati. "

Pokaži večPokaži manj
 

17:00-20:00

Koktejl zabava

Vabljeni na mreženje z razgledom in odlično glasbo

20:30-22:00

Podelitev nagrad sempler

Kdo bo osvojil naslov za najboljšo medijsko strategijo leta 2019?

22:00-04:00

POP till you drop party Feat. Kurzschluss