Prvi dan, 29. november 2018

Dva dneva navdihujočih predavanj, intenzivnega mreženja in ena nepozabna zabava.

Future stage

Dvorana Europa

Deep dive stage

Dvorana Emerald

08:00-19:00

Registracija

09:00-10:00

Fresh SMOOTHie Start

Pred vstopom v svet medijskih trendov si pred dvorano Evropa privoščite svež smoothie.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

09:30-10:00

Glavo pokonci

Pričakuj nadaljevanje, boljše od originala – Ota in Julian bosta nadaljevala, kjer sta ostala lansko leto.

Nastopal je v filmih z Jamesom Bondom, Laro Croft, Lucy, Poirotom in dojenčkom Bridget Jones. Zadnje čase pa nastopa predvsem v številnih televizijskih serijah. Britannia, Banished, Harlots in Silenced Witness so samo nekateri njegovi najnovejši projekti. Serije postajajo ultimativna kultura sodobnega časa. Kako nastajajo, kako jih sprejemajo ljudje in kako se spreminja televizijsko občinstvo? Ena in edina Ota Širca Roš se bo z Julianom pogovarjala, kako je preživel zadnje leto in ali se je naučil kaj novih slovenskih besed.

Pokaži večPokaži manj
 

10:00-10:40

The Majority Report: Priložnosti za medije v letu 2030

Do leta 2030 se lahko svet bliskovito spremeni.

Dean Donaldson

direktor in soustanovitelj, Kaleidoko

Kakšna bosta vloga in odnos blagovnih znamk s potrošniki v svetu hitrega tehnološkega razvoja, v katerem bo avtomatiziranih 50 % današnjih delovnih mest? Do leta 2030 se lahko svet bliskovito spremeni, vendar že obstajajo razpoke, ki razkrivajo, kako bodo umetna inteligenca, tehnologija veriženja podatkovnih blokov in genetika v naslednjih desetih letih radikalno spremenile vse, kar poznamo. Na srečo pa človeštvo ne bo pozabilo na svoje korenine. Da bi bili sposobni preživeti po naslednjem desetletju, bo treba ponovno radikalno razmisliti o kreativnosti z vsebinskega vidika. Dean Donaldson bo izzval današnja dojemanja in prepričanja, na razvoj tehnologije, podjetij in družbe pa pogledal skozi drugačno prizmo. Ob tem bo razkril priložnosti, ki jih prinaša prihodnost in predstavil orodja za uspešno rast.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

10:00-10:30

Zaradi konkurence smo hitrejši, zaradi sodelovanja pa boljši*

Mlada slovenska modna oblikovalka Nina Šušnjara bo razkrila več o svojih kreativnih partnerstvih z uglednimi blagovnimi znamkami.*

Nina Šušnjara

modna oblikovalka

Simona Kruhar Gaberšček

izvršna urednica, Marketing magazin

Mlada slovenska modna oblikovalka Nina Šušnjara je nadela svoj prepoznavni pečat številnim domačim in tujim blagovnim znamkam. V pogovoru s Simono bo razkrila več o tovrstnih sodelovanjih (modnih) oblikovalcev z znamkami, ki v tujini niso nobena redkost, v Sloveniji in regiji pa šele začenjajo živeti. Med njenimi najuspešnejšimi primeri soznamčenja so Natura Femina, EQUA, Mömax in celo Jaguar.

*Pogovor bo v slovenskem jeziku.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj
 

10:30-11:00

Mediji so mrtvi. Dolgo naj živijo mediji!

Nova raziskava branosti in bralcev jasno dokazuje, da so dosegi različnih medijev precej drugačni od predstav oglaševalcev.

Andraž Zorko

direktor, Valicon

Aleksander Bratina

direktor razvoja, Večer Skupina

Roman Zatler

vodja tržnih raziskav, Delo

Veliko oglaševalcev pri svojem načrtovanju uporablja nepopolne ali stare podatke ali pa jih sploh ne uporablja. Medijski proračuni se tako pogosto razporejajo na podlagi zastarelih podatkov ali subjektivnih mnenj. To ni velik izziv le za komunikacijske kanale, ki niso med najbolj priljubljenimi, ampak še večji za oglaševalce, ki posledično svoje aktivnosti napačno usmerjajo.

Nova raziskava branosti in bralcev, ki je ena večjih raziskav o medijski potrošnji v Sloveniji, jasno dokazuje, da so dosegi različnih medijev, ne samo tiskanih, precej drugačni od predstav oglaševalcev. Na predstavitvi bodo prikazani dosegi različnih ciljnih skupin v različnih komunikacijskih kanalih, pogovor pa bo tekel tudi o tem, kako »večkanalni« dejansko smo. Govorci vam bodo razkrili nekatere splošne zmote na medijskem trgu in kaj je treba upoštevati, da bodo vaše aktivnosti in medijski zakup oblikovani na podlagi realnih podatkov.

Pokaži večPokaži manj

10:45-11:30

Kaj uničuje vašo blagovno znamko? 10 dejstev, zaradi katerih ji nič ne bo moglo do živega

Blagovne znamke še vedno uporabljajo zastarele strategije za reševanje težav pri znamčenju, ki pa jih le slabo razumejo.

David Brier

strokovnjak za znamčenje, oblikovalec, avtor knjižne uspešnice

Na letošnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions so razkrili, da »80 % blagovnih znamk verjame, da ustvarjajo odlično uporabniško izkušnjo. Vendar se s tem strinja zgolj 8 % uporabnikov.« Kljub temu blagovne znamke še vedno uporabljajo zastarele strategije za reševanje težav pri znamčenju, ki pa jih le slabo razumejo. V tej udarni predstavitvi bo strokovnjak za znamčenje David Brier razkril 10 stvari, ki jih morate poznati, da bi izboljšali svojo igro, opustili neučinkovite strategije in uspešno delovali v prihodnosti.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj
 
 

11:00-11:30

”Big data” ne obstaja. Obstajajo samo urejeni in neurejeni podatki

Veliko strokovnjakov za marketing se zanaša na zastarele podatke, pri tem pa pozabljajo, kateri so resnično pomembni.

Vera Lloyd-Thomas

direktorica, Kreativa New Formula

Veliko strokovnjakov za marketing se zanaša na zastarele podatke, pri tem pa pozabljajo, kateri so resnično pomembni in kaj pomenijo. Upoštevajo zabavne metrike, kot so všečki in sledilci, in namesto da bi se vanje poglobili, jim dajejo prevelik pomen.

Vera bo odgovorila na vprašanja, kateri podatki so pomembni, kateri omogočajo vpogled v odločanje, kako organizirati in uporabljati klasične in spletne verige podatkov ter kako bolj učinkovito oplemenititi vaše oglaševalske naložbe. Vse to s pomočjo vpogleda in primerov dejanskih oglaševalcev in vrhunskih orodij.

Pokaži večPokaži manj

11:30-12:00

Odmor za mreženje in kavo

12:00-12:30

Kakovost zmaguje v borbi za pozornost

Zakaj bi oglaševalci plačevali več, da bi se pojavili v verodostojnem novinarskem okolju?

Emma Winchurch-Beale

predsednica, World Media Group in direktorica mednarodne prodaje, The Washington Post

Skupina World Media Group (WMG) vključuje medijske znamke, ki imajo kakovostno globalno novinarstvo vgrajeno v svoj genski zapis. Pa vendar, kakovost ima svojo ceno. Zakaj bi v svetu tisočerih »digitalnih priložnosti« oglaševalci plačevali več, da bi se pojavili v verodostojnem novinarskem okolju?

Medtem ko je že dolgo znana modrost, da ima vsebina pozitiven učinek na ravni stopnje vključenosti uporabnikov, morajo oglaševalci natančno vedeti, kaj in koliko. WMG išče odgovore na ta vprašanja v sodelovanju z neodvisno raziskovalno družbo Moat, saj želi natančno razumeti, kakšen učinek imajo vrhunski digitalni formati na različnih platformah: večzaslonske, video, namizne in mobilne itd.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

12:00-12:50

Inovativno razmišljanje: streti kreativno šifro

Ali v vašem podjetju veste, zakaj tako težko ustvarjate inovacije?

Lon Safko

serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener, svetovalec

Ali v vašem podjetju veste, zakaj tako težko ustvarjate inovacije? V manj kot petdesetih minutah vam bo Lon nanizal ovire, ki zavirajo ustvarjalnost vašega podjetja, vam podal nasvete za njihovo premagovanje in navedel razloge, zakaj morata biti inovativnost in ustvarjalnost vaši stalnici!

Na delavnici se boste naučili, kako možgani delujejo (ali pa tudi ne), izkusili težave lastnih možganov pri zaviranju kreativnosti in preučili primere, kako lahko s pomočjo vaj, kot so »naključne asociacije«, naučite svoje možgane ustvarjati ideje. V manj kot eni uri boste motivirani, da postanete »inovativni misleci«!

Pokaži večPokaži manj

12:35-13:00

Učinek videa – novi medijski kazalnik učinkovitosti?

Nov pristop k merjenju učinkovitosti video formatov.

Dr. Andrea Malgara

izvršni partner, MediaPuls Group

Veliko vprašanje v medijskem načrtovanju: kakšen je učinek oglasa v različnih medijih? Če tega ne moremo izmeriti, tudi optimizacija maksimalnega dosega, zmogljivih GRP-jev in pravih komunikacijskih kanalov ne bo vodila k maksimalni učinkovitosti. Trenutni standard, tako imenovani Procter formula, izračuna različne ravni izpostavljenosti. Andrea Malgara bo predstavil nov pristop k merjenju učinkovitosti video formatov, ustvarjen na podlagi nove raziskave Mediaplusa.

Pokaži večPokaži manj
 

13:00-13:20

Vse blagovne znamke, ki rastejo, imajo nekaj skupnega

Preživele bodo le tiste blagovne znamke, ki so se naučile neposredno sodelovati s potrošniki.

Dennis Yuscavitch

podpredsednik za globalni produktni marketing, Outbrain

Vsi digitalni trendi zadnjih let prihajajo do točke preobrata in vse največje blagovne znamke doživljajo počasen zaton. Milenijci, uporaba mobilnih naprav, programatični digitalni kanali in globalni dostop do informacij in storitev so ustvarili okolje, kjer bodo preživele le tiste blagovne znamke, ki so se naučile neposredno sodelovati s potrošniki in tiste, ki so svojo komunikacijo povezale neposredno s svojimi izdelki in ljudmi. Vse preostale, ki se ne prilagajajo, pa bodo zamenjala digitalno domorodna zagonska podjetja.

Dennis bo predstavil takšen marketinški paket in vam podal smernice za vašo naslednjo fazo načrtovanja digitalne preobrazbe.

Pokaži večPokaži manj

13:00-13:20

Vas zanimajo vplivneži? To je vse, kar morate vedeti

S pomočjo učinkovitih platform lahko izberete najboljše vplivneže.

Urban Cvek

soustanovitelj in izvršni direktor, Influee

Sebastjan Novinšek Jelovšek

soustanovitelj in operativni direktor, Influee

Obstajata dva glavna razloga, zaradi katerih vplivnostni marketing ne deluje. 1. Ne poznate demografije sledilcev vplivneža; 2. Ne poznate verodostojnosti njegovih sledilcev.

Na tej delavnici vam bomo pokazali, kako lahko s pomočjo učinkovitih platform izberete najboljše vplivneže za vašo ciljno skupino in kako sodelovati z večjim številom vplivnežev – vse podprto z zanesljivimi podatki, študijami primerov in rezultati z naših trgov. Odšli boste s seznamom napak, ki se jim morate izogniti, razumevanjem, kako bi bilo treba meritve in podatke uporabljati za pametno porabo vašega proračuna, in akcijskim načrtom, ki ga lahko začnete izvajati takoj, ko se vrnete v pisarno.

Pokaži večPokaži manj

13:25-13:45

Nismo več v Kanzasu: Novi poslovni modeli v regiji

Kakšni so novi poslovni modeli, ki so medijem omogočili preživetje v popolnoma novem okolju.

Robert Čoban

lastnik in direktor, Color Press Grupa

Pred desetimi leti je propad banke Lehman Brothers zaznamoval začetek svetovne gospodarske krize, ki je prizadela skoraj vse panoge. Medijska industrija pa je skoraj istočasno prejela še en udarec – leta 2007 se je pojavil prvi iPhone, kar je pomenilo začetek drastične spremembe pri uporabi medijev. Kako se je medijska industrija v regiji odzvala na ta izziv in kakšni so novi poslovni modeli, ki so medijem omogočili preživetje v tem Ozu; popolnoma novem okolju, ki »ni več Kansas«.

Pokaži večPokaži manj

13:25-13:45

Moč interaktivnosti v mobilnem oglaševanju

Kako lahko umetna inteligenca in interaktivnost omogočita večjo učinkovitost mobilnega oglaševanja?

Damjan Planinc

direktor in soustanovitelj, Get Interactive

Kreativa, dolgo zanemarjeni del digitalnega oglaševanja, postaja njegov ključni element. Brez kreative, ki je zanimiva, predvsem pa interaktivna, je boj za vse krajšo pozornost uporabnikov, še posebej v mobilnem okolju, že v začetku izgubljen.

Delavnica bo postregla s praktičnimi nasveti, kako lahko oglaševalci prilagodite kreative tako, da bodo zanimive, hkrati pa dovolj nemoteče, da ne kvarijo zaznave blagovne znamke. Pogledali si bomo najnovejše ugotovitve, kako lahko umetna inteligenca in pametna uporaba podatkov obogatita digitalno oglaševanje in oglaševalcem pomagata doseči njihove cilje.

Pokaži večPokaži manj

13:45-15:00

Odmor za kosilo

Piano bar

15:00-15:45

Dan po jutrišnjem

Obstaja pa tudi »dan po jutrišnjem«, prostor, kjer lahko nove ideje, poslovni modeli, radikalne nove tehnologije in koncepti spremenijo naše poslovanje za vedno.

Peter Hinssen

serijski podjetnik, svetovalec, osrednji govornik in avtor

Henry Kissinger je v knjigi Svetovni red opisal recept za strateško katastrofo: »Ne moreš ostati relevanten, če zgolj uporabiš tisto, kar je že znano.« Pa vendar je to nekaj, kar podjetja vsak dan počnejo. Na jutri gledajo z znanjem, ki ga imajo danes, svoje območje udobja pa prenesejo v prihodnost in upajo na najboljše.

Večino življenja preživimo z mislijo na »danes«, vsi pa si želimo večkrat pomisliti na »jutri«. Obstaja pa tudi »dan po jutrišnjem«, prostor, kjer lahko nove ideje, poslovni modeli, radikalne nove tehnologije in koncepti spremenijo naše poslovanje za vedno. Dan po jutrišnjem je bil vedno daleč daleč stran. Do zdaj. Tehnologija je pospešila hitrost družbenih sprememb. Digitalno je prešlo od »prijaznega« k »odvratnemu« in kar naenkrat govorimo samo še o disrupciji in radikalnih spremembah. Poslovni modeli so se čez noč spremenili in »dan po jutrišnjem« prihaja prej kot kadar koli v preteklosti.

V svojem prispevku nam bo Peter razkril, kako se lahko podjetja uspešno pripravijo na »dan po jutrišnjem«. Kako se lahko prestrukturirajo v inovativne vzorce, ki jim bodo omogočili biti hitrejša, vitkejša in bolj odzivna ter kako lahko sledijo tempu zunaj svojih zidov in se pri tem osredotočijo na to, kako bodo ostala pomembna za svoje uporabnike.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

15:00-15:45

Spletna analitika – jezdeci izgubljenih metrik

Kupi podatkov, ki jih dobimo in analiziramo, so pogosto napačno interpretirani.

Robert Petković

vodja analitike, Bruketa&Žinić&Grey

V digitalni dobi se zanašamo na podatke in skoraj vsa spletna mesta imajo nekaj analitičnih podatkov. Vendar je njihova uporaba preprosto napačna ali nepopolna, kupe podatkov, ki jih dobimo in analiziramo, pa naročniki pogosto napačno interpretirajo. Na tej delavnici boste spoznali, zakaj, kdaj in kako lahko uporabite določene metrike v vaših prihodnjih marketinških poročilih.

Pokaži večPokaži manj

15:50-16:10

Strategija, ki na prvo mesto postavlja mobilno in video oglaševanje

Zakaj morate v procesu strateškega marketinga in trženja razmisliti o vsebinah, ki na prvo mesto postavljajo video in mobilno.

Rustam Ziganshin

prodajni partner za Srednjo in Vzhodno Evropo, Facebook

Nakupna pot pri mnogih izdelkih in storitvah vstopa v novo obdobje. Mobilno okolje namreč vzbuja pozornost na popolnoma nov način, saj ljudje gledajo videoposnetke skozi ves dan. Ker uporaba mobilnih naprav v svetu narašča, je video postal gonilo raziskovanja, razmišljanja in sprejemanja nakupnih odločitev.

Pokaži večPokaži manj
 
 

16:00-16:30

Kako do čim boljše izkušnje po kliku

Ko gre za pretvorbo potencialnih strank v potrošnike, postane vaše najbolj dragoceno sredstvo usmerjena vstopna stran.

Anja Rus

specialistka za digitalno oglaševanje, Red Orbit

Žal gre večina proračunov za oglaševanje v prazno. VELIKO vlagamo v strateško načrtovanje akcij, viharjenja možganov za najbolj kreativne koncepte v zgodovini, segmentacijo uporabnikov, oblikovanje privlačnih pasic in privlačnih besedil oglasov. Vse zato, da bi prepričali uporabnike, da kliknejo na naše oglase. Ko to končno naredijo, pripeljemo te vroče potencialne stranke do naših povprečnih vstopnih strani. Ko gre za pretvorbo potencialnih strank v potrošnike, postane vaše najbolj dragoceno sredstvo usmerjena vstopna stran, ki mora biti prav zgrajena. Ugotovite, kateri so ključni elementi za izdelavo optimalne izkušnje po kliku, ki bodo povečali vaše stopnje konverzij in omogočili, da bo vaše digitalno oglaševanje bolj donosno.

Pokaži večPokaži manj

16:15-17:00

Osvoji trend, star 100 let, in vse tvoje marketinške težave bodo izginile

Taktika brez strategije je le hrup pred izgubo bitke.

Wes Schaeffer

Prodajni šepetalec (The Sales Whisperer®), podjetnik, prodajni trener, tekstopisec, govorec

Pregovor, da lahko »Norec zastavi več vprašanj v eni uri, kot jih modrec odgovori v sedmih letih«, se vsak dan dokazuje na medmrežju, kjer potekajo vroče razprave o tako pomembnih temah, kot so prodajni lijak ali klepeti. Pojavna okna ali boti? Umetna inteligenca ali iz oči v oči? Ali naj imam na spletnem mestu drsnik? Ali so pojavna okna prikazana?

Kljub temu že 2.500 let vemo, da je »taktika brez strategije le hrup pred izgubo bitke.« Ker se bodo vaše taktike spremenile še pred koncem tega leta, se seznanite s strategijo prodaje, ki v zadnjem stoletju narekuje, kako volimo, jemo, se oblačimo in razmišljamo, in bo veljala vsaj še nadaljnjih 100 let ter vam pomagala pri uspešni prodaji.

Pokaži večPokaži manj
 

17:00-20:00

Koktajl zabava

Terasa GH Bernardin

Brezplačni koktajli in prigrizki. Vabljeni na mreženje z razgledom in odlično glasbo.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

20:30-22:00

Podelitev nagrad Sempler

Dvorana Europa

Kdo bo osvojil naslov za najboljšo medijsko strategijo leta 2018?

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj

22:00-04:00

POP till you drop party Ft. Kurzschluss

Klub Tivoli

Za vse medijce in marketingarje pripravljamo disko večer brez primere, ki mu bo izza didžejevskega pulta na glavnem plesišču poveljeval nekdanji rezident najbolj kultnega newyorškega kluba Studio 54, gospod Kenny Carpenter. Hedonističen večer, ki ga je navdahnil kultni klub in pozna sedemdeseta leta, ko so bile hlače na zvon in kotalke obvezen del vsakdana, bosta z disko ritmi oživela tudi DJ SYLVAIN in dRumelody. Na drugem plesišču bo ritme narekoval odgovorni urednik Marketing magazina, tokrat pa didžej, Marjan Novak.

Omogočil:

Pokaži večPokaži manj