19.09.2019
Na SEMPL-u letos tudi o e-commercu
Stefan Carrington je ustanovitelj edine britanske agencije za e-commerce in digitalni marketing na področju poprodaje...
16.09.2019
Štartaj na SEMPL
SEMPL in Spar Slovenija bosta tudi letos mladim do 26. leta, ki šele razmišljajo ali začenjajo oblikovati svojo kariero ponudila edinstveno priložnost: 28...
5.09.2019
Znana je žirija za nagrade Sempler
This year, the nine-member international jury for Semplers, and Eva Aljančič, Executive Director of HoT mobil and Ventocom...
29.08.2019
Psihologija oblikovanja: Za ustvarjanje sprememb se osredotočite na vedenje
Pravijo, da je »lepota v očeh opazovalca«. Če bi bilo to povsem res, bi imeli oblikovalci izjemno težko nalogo, saj bi s svojimi izdelki, kljub temu, da bi sledili trendom, vedno ciljali na slepo...
12.08.2019
Bolj kot všečki je pomembna odmevnost vsebine
Pri vplivnostnem marketingu ne štejejo samo všečki, bolj je pomembno, da vsebina na smiseln način odmeva med občinstvom...
31.07.2019
Vsak dober marketingaš bi moral ignorirati milenijce
Milenijci so daleč najbolj raziskovana generacija vseh časov in o njih vladajo številni miti, ki se jim posvečamo tudi marketingaši...
12.06.2019
Problemi so bistveno gonilo inovacij
»Eden od načinov iskanja dobrega problema je, da poiščete nekaj, kar ljudje poskušajo v vsakodnevnem življenju zaobiti...
5.06.2019
V coni udobja ni čarovnije – Jonathan MacDonald, osrednji govorec 21. konference SEMPL
Si želite naučiti, kako razširiti svoj način razmišljanja? Vas zanima, katera je pravzaprav osrednja dejavnost vašega podjetja, ki se jo splača razvijati? Britanec Jonathan MacDonald, svetovalec globalnim podjetjem, kot so IKEA, Lego, Microsoft in Google je prepričan, da se vsega lahko naučimo in vse udejanjimo, če smo pripravljeni stopiti iz cone udobja.
23.04.2019
Zakaj hobotnica?
»Delo v marketingu in oglaševanju zahteva strateški in kreativen pristop k reševanju problemov...