SEMPL > Novice

Na SEMPL-u letos tudi o e-commercu

19.09.2019

Na SEMPL-u letos tudi o e-commercu

Stefan Carrington je ustanovitelj edine britanske agencije za e-commerce in digitalni marketing na področju poprodaje. Njegovi osnovni vodili sta rast in učinkovitost.

Za SEMPL pripravlja delavnico in predavanje, kjer bo razkril strategijo, s katero že zadnji dve leti pomaga blagovni znamki Electrolux pri rasti spletne prodaje na številnih evropskih tržiščih.

 

Predavanje: Skrivnost rasti v digitalnem marketingu

Kako lahko vsako leto dosežete rast za vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani, ki jo upravljate? Z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti. Stefan bo razkril okvir delovanja, ki njihovim strankam iz leta v leto zagotavlja rast prihodkov.

 

Delavnica: Trajnostna rast evropske spletne trgovine (e-commerce)

Na tej delavnici se boste poglobljeno potopili v preverjene sisteme rasti, ki jih je Stefan uvedel, da bi lahko iz leta v leto podjetju Electrolux omogočil rast spletne prodaje na področju Evrope. Ne boste spoznali le nekaj trikov »growth hackinga«, ampak popoln okvir, ki ga boste lahko uporabili za upravljanje digitalnega marketinga, analitike, CRO in UX izboljšav.

 

 

David Brier

David Brier


strokovnjak za znamčenje, oblikovalec, avtor knjižne uspešnice, ZDA

»Konferenca SEMPL in SEMPL-ova ekipa sta svetovna. Strokovna, vedno pripravljena na pomoč, zagnana in neumorna ekipa je pripravila vrhunski dogodek, ki je bil izjemno lepo sprejet, saj je navdihnil strokovnjake iz vse regije. Do nas govorcev so bili izredno pozorni in v veliko pomoč. Konferenca SEMPL je zagotovo lahko v vzor organizatorjem dogodkov in koordinatorjem.«

Deli, kar ti je všeč