SEMPL > Novice

Problemi so bistveno gonilo inovacij

12.06.2019

Problemi so bistveno gonilo inovacij

»Eden od načinov iskanja dobrega problema je, da poiščete nekaj, kar ljudje poskušajo v vsakodnevnem življenju zaobiti. Če prepoznate takšen problem, bodo prišle tudi ideje.« je prepričan uspešen podjetnik in eden najpomembnejših strokovnjakov na področju inovacij Greg Satell, ki seveda prihaja na SEMPL.

Priznani mnenjski voditelj Greg Satell je izmed svojih dosežkov najbolj ponosen na svoje delo pri Korrespondent magazine v Ukrajini, kjer so kot najpomembnejša neodvisna novinarska organizacija igrali pomembno vlogo v oranžni revoluciji oziroma pozitivni transformaciji države. Na primerih socialne, družbene in politične transformacije je vlekel vzporednice k transformaciji poslovanja, upravljanja z zaposlenimi in potrošniki ter polnil vrzeli v literaturi o upravljanju s spremembami na način, ki ga doslej ni bilo mogoče najti. »Ključno je, da ste pri uvedbi sprememb pripravljeni na odpor. Torej potrebujete načrt za podporo spremembam, ki jih želite uvesti, in hkrati proti odporu,« je prepričan Satell.

Avtor knjig »Mapping innovation« in »Cascades: How to Create a Movement that Drives Transformational Change« v prvi knjigi o inovaciji ne govori le kot o enkratnem dogodku, ampak kot o procesu odkrivanja, inženiringa in transformacije. Zadnja knjiga pa govori le o slednji. »Navdušilo me je, kako v času revolucije na tisoče različnih ljudi, ki bi v nekih običajnih okoliščinah počeli na tisoče različnih stvari, naenkrat dela isto. Seveda me je takoj zanimalo, kako bi to lahko prenesel v poslovanje. Kako bi lahko potrošnike, ki si želijo kupiti toliko različnih stvari, usmeril v nakup tistega, kar bi jim rad prodal,« o začetnih idejah za svojo zadnjo knjigo govori Satell.

Sicer pa je Satell med drugim tudi avtor uspešnega bloga DigitalTonto zaradi katerega ga ugledni portali redno uvrščajo na sezname »top blogerjev o inovacijah« in mnenjskih voditeljev, ki se jim splača slediti.  »Upam, da to pomeni, da moje delo ljudem pomaga. To je namreč vse, za kar si prizadevam, biti v pomoč,« zavidanja vredne dosežke skromno komentira eden izmed osrednjih govorcev letošnje konference.

Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč