Future stage
Dvorana Evropa
Deep dive stage
Dvorana Emerald
08:00-20:00
Registracija
08:30-09:00
Zajtrk s Podravka Žito
Pridite pravočasno in se nam pridružite na odličnem zajtrku pred dvorano Evropa. Začnite dan z novim Zajtrk kruhom. Za zajtrk se prileže košček odličnega kruha. S to mislijo so v Žitu zasnovali nov Zajtrk kruh, ki je narejen iz surovin tradicionalnega slovenskega zajtrka. Tako združuje tradicijo, inovativnost in domač okus, ter potrošnikom v privlačni obliki kifeljca prinaša okusen začetek dneva. Zaželeli pa si ga boste zagotovo tudi za malico ali večerjo.
Omogočil:
09:00-09:20
Kako znamke postanejo del naše kulture*
Tako blagovne znamke kot kulturo oblikujejo zgodbe. Toda način, kako blagovne znamke pripovedujejo svoje zgodbe, da bi vplivale na kulturo se je v zadnjih nekaj letih močno spremenil. Včasih so podjetja razvila svojo zgodbo in jo potisnila na trg. Delovala so, kot da imajo popoln nadzor. Danes potrošniki ne želijo, da se jim pogled na kulturo ali na zgodbe, ki jo oblikujejo, vsiljuje. Želijo aktivno sodelovati pri razvoju in pripovedovati svojo različico zgodbe. Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, bo 21. konferenco SEMPL otvorila s pogovorom z Leo Stanković, Urošem Goričanom in Branimirom Brkljaćem. Pogovarjali se bodo o tem, kako se tradicionalne blagovne znamke spopadajo z novo realnostjo in kakšen vpliv bodo imele na naš svet in našo kulturo v prihodnosti.
*Panel bo potekal v slovenskem in srbskem jeziku brez prevoda.
Omogočil:
09:30-10:15
Štartaj. Propadi. Inoviraj & razturaj!
soustanovitelj, glavni vizionar in glavni pripovedovalec zgodb pri WHATCHADO.COM, Evropski mladinski ambasador in ambasador EU za področje New Narrative
Ali Mahlodji zna prepoznati priložnosti in jih spremeniti v cilje. V Evropo je prišel kot begunec, odraščal je v begunskem domu, bil upornik, ki je prekinil šolanje in zamenjal več kot 40 delovnih mest. Kljub vsemu se je prebil na vodstveno pozicijo ameriškega podjetja in se po izgorelosti odločil, da bo svojemu življenju dal smisel ter se posvetil svetu mladih. V svojem predavanju pripoveduje osebno zgodbo in daje vpogled v to, kako v neuspehu prepoznati priložnost in zakaj je kriza naš najboljši prijatelj. Dobrodošli vsi, ki bi radi prihodnost oblikovali in ne le čakali na spremembe.
Pokaži večPokaži manj10:00-10:25
Vstopite v zakulisje tanga, GRP-ja in CTR-ja
Za dober tango sta potrebna dva. Močna kemija med plesalcema zagotavlja uspeh na vsakem odru. Jana in Tina vas bosta na primeru šova Zvezde plešejo popeljali v zakulisje dogajanja najbolj gledanih in branih vsebin v Sloveniji. Odgovorili bosta na vprašanja, kako PRO PLUS z uvajanjem globalnih trendov v slovenski prostor prispeva k napredku v industriji. Kako zadovoljuje pričakovanja uporabnikov? Zakaj lahko z lokalnimi vsebinami in uredništvi konkurira velikim globalnim podjetjem? Zakaj je varno okolje za oglaševalce primarnega pomena? Kako mu uspe večati doseg na ciljnih javnostih? Kakšno vlogo imajo pri tem medijske meritve? Kdo sta plesalca in na katerih odrih plešeta, boste izvedeli na delavnici.
Pokaži večPokaži manj10:20-10:50
Če želimo naprej, se moramo ozreti nazaj
Veselimo se inovacij, tehnologij prihodnosti, trgov in izzivov, ki nastajajo. Inovacije pospešujejo spremembe. Futuristi napovedujejo, da bomo v 21. stoletju doživeli dvajset tisoč let napredka. Kako nadaljevati z oblikovanjem, načrtovanjem idej in inoviranjem za prihodnost, ki je ne poznamo?
Če želimo iti naprej, se moramo ozreti nazaj. Nazaj k tistemu, kar dela nas - nas. Na to, kar nas vzpodbudi, da nekaj počnemo in zakaj. Ogledati si moramo svoje možgane, ki so nespremenjeni že tisočletja in so pomirjujoča stalnica v svetu hitrih sprememb. Zanje vlada skupek načel, ki nas združujejo. Načela, ki jih lahko uporabimo v pristopu imenovanem psihologija dizajna. Lauren bo pokazala, kako združiti načela vedenja, da boste lažje napredovali.
Omogočil:
10:30-11:10
Predstavi in zmagaj*
Kaj storiti, ko huda kreativna ideja ali strategija, vredna kanskega leva, naleti na hladen, nenavdušen »ne«?
Odlične predstavitve niso talent, temveč veščina, ki se je s pomočjo poznavanja psihologije komunikacije, različnih načinov oblikovanja vsebine, govorne tehnike in prepričljive neverbalne komunikacije lahko nauči prav vsakdo. Interaktivna delavnica je namenjena tako začetnikom kot tudi veteranom v »pičanju«, saj bo polna praktičnih nasvetov in preprostih, a izredno učinkovitih trikov nastopanja, komunikacije ter prepričevanja, ki vsako predstavitev spremenijo v popoln uspeh. Sive miške so preteklost! Pridružite se delavnici in se z Vesninimi nasveti prelevite v samozavestne, zanimive in prodorne govorce.
*Delavnica bo v slovenskem jeziku brez prevoda.
10:50-11:10
Uspešni proti prekletim v digitalni dobi
Dobrodošli v Adlandu. Tukaj izrazito ljubimo vse novo in ognjevito zavračamo vse staro. Po sebi sklepamo, kako je videti svet. Naše najljubše besede so "trend", "disrupcija" in "digitalno". Smo generacija milenijcev ali mlajši in smo zaljubljeni v blagovne znamke. Ali smo omenili, da smo popolnoma nori? Ivan bo svetoval, kako se izogniti besedi na M, primerjal bo jabolka in Godzille ter zagovarjal dejstvo, da po tem, ko smo se čustveno navezali na blagovno znamko, še vedno lahko najdemo ljubezen.
Pokaži večPokaži manj11:10-11:40
Odmor za mreženje in kavo
11:40-12:00
“Lemon” – Reševanje krize v kreativnosti
Will bo z vami delil analizo, ki v publikaciji Lemon predstavlja osrednji del letošnjih prizadevanj britanskega inštituta IPA (angl. Institute of Practitioners in Advertising) za uspešnost v oglaševanju. Ocenil bo, kako nekatere spremembe v načinu kreativnosti sovpadajo s padcem uspešnosti oglaševanja. Hkrati bo, s sklicevanjem na možgane in njihov vpliv na življenje, razkril tudi, kako je sprememba v pozornosti v 21. stoletju - v poslu in v družbi - privedla do bolj ravnodušnega, bolj abstraktnega in bolj devitaliziranega oglaševalskega sloga, ki je diametralno nasproten učinkovitosti. Will bo s pomočjo opisa, kako možgani prispevajo k umetnosti, kiparstvu in glasbi ponudil napotke o tem, kakšen način oglaševanja gane in zabava občinstvo ter tako doseže dobičkonosno rast.
Pokaži večPokaži manj11:40-12:10
Power BI: Vzpostavite lasten nadzorni center za marketing
Kljub obilici podatkov merjenje marketinških aktivnosti in učinkov še nikoli ni bilo lažje! Se sliši nemogoče? Predstavljajte si univerzalno analitičino orodje, ki namesto vas združi podatke iz različnih virov, jih poenoti in prikaže celotno sliko. Vse v obliki ključnih dejavnikov uspešnosti, ki jih nastavite sami. Rok bo na konkretnih primerih prikazal, kako si lahko s pomočjo orodij poslovne inteligence (BI) olajšate merjenje uspešnosti marketinških akcij, ažurno spremljate proračune projektov in realizacijo zastavljenih ciljev.
Pokaži večPokaži manj12:00-12:20
Tri lekcije iz kreativne uspešnosti
Kaj je pomembneje, kreativnost ali uspešnost? Letošnji zmagovaleci kanskih levov kreativne uspešnosti (Cannes Creative Effectiveness Lions) prikazujejo, da blagovne znamke lahko dosežejo oboje. Ugotovite, kaj se skriva v ozadju nagrajenih kampanj Carrefourja, P&G in Microsofta ter s pomočjo treh lekcij poiščite navdih pri ustvarjanju takšnih kreativnih rešitev, ki bodo hkrati vplivale tudi na rezutat.
Pokaži večPokaži manj12:15-13:00
Kako dizajn (ne)vpliva na spletno prodajo
Na tej delavnici bo Saša osvetlil najpogostejše napake v dizajnu, ti. UX-u (user experience-u) spletne prodaje. Vse pomanjkljivosti v zasnovi spletne trgovine, še posebej tiste neposredno povezane z nakupovalnimi košaricami, lahko privedejo do zmanjšanega števila nakupov in posledično nižjih prihodkov iz spletne prodaje. Saša je udeležence SEMPL-a navdušil že nekajkrat. Zato ne pozabite na svinčnik in papir, saj boste pridobili tono znanja.
Pokaži večPokaži manj12:25-12:45
“Speed of feed”: kako pritegniti pozornost
Živimo v ekonomiji pozornosti, kjer morajo blagovne znamke komunicirati hitreje, idealno v nekaj sekundah. To seveda ne pomeni, da bi se morale odpovedati pomenu, ki ga imajo za kulturo in svojim idejam. Gosia bo pokazala, kako lahko velike in majhne blagovne znamke osvojijo pozornost na družbenih medijih, ne da bi pri tem izgubile svoj ton komunikacije in poslanstvo. Poskušala bo dokazati, da je komunikacija na Instagramu in Facebooku lahko ustvarjalna, zabavna, relevantna in uspešna.
Pokaži večPokaži manj12:50-13:10
Je glas novi klik?
Kaj čas, ko se vsi vedno več pogovarjamo s svojimi napravami, pomeni za blagovne znamke in marketingaše, in kaj za nove načine povezovanja z uporabniki v svetu, ki ga poganja glas.
Pokaži večPokaži manj13:10-13:30
Kaj je pogovorno poslovanje in zakaj bi vas moralo zanimati
Pogovorno poslovanje (angl. conversational commerce) potrošnikom omogoča lažjo komunikacijo z blagovnimi znamkami, saj lahko zastavljajo vprašanja, kupujejo stvari in dobijo pomoč kar preko svoje izbrane aplikacije za sporočanje. Več kot 90% vsakodnevnih pogovorov poteka preko kanalov sporočanja, kot so SMS, Facebook in WhatsApp. Načine komunikacije, ki jim ljudje dajejo prednost pri pogovoru s prijatelji in družino, lahko blagovne znamke uporabijo tudi kot svoj prodajni in servisni kanal. Tim bo spregovoril o uporabi umetne inteligence za uvajanje teh novih vzorcev komunikacije v ekonomiji obsega.
Omogočil:
13:10-13:30
Svet brez všečkov
Digitalni marketinški svet z anksioznostjo spremlja poskuse velikih igralcev, da bi iz objav na družbenih omrežij umaknili števce všečkov. Te zanima, zakaj se ti poskusi sploh vrstijo in kaj je v ozadju ene večjih revolucij v digitlanem svetu? Zoran Savin, direktor IAB Slovenija se bo z gosti pogovarjal o tem, kako se lahko na prihajajočo revolucijo pripravimo ter kaj se utegne spremniti v naslednjih letih.
Pokaži večPokaži manj13:30-15:00
Odmor za kosilo
15:00-15:45
Miselnost, ki odklepa priložnosti
Za vsakim uspehom stoji niz odločitev, ki izvirajo iz tega, kako je nekdo o nečem razmišljal. Ti vzorci razmišljanja določajo uspešnost že dolgo pred tem, ko izdelek ali storitev sploh vstopita na trg. Jonathan se bo poglobil v trende in hitrost sprememb, ki oblikujejo svet okoli nas in pojasnil, kako lahko sami najdemo najbolj učinkovit način razmišljanja, s katerim si bomo odprli še več priložnosti.
Omogočil:
15:00-15:30
Ljubezensko razmerje vsebinskega marketinga in SEO
Vsako leto je objavljenih na tisoče novih vsebinskih prispevkov, PR člankov, opisov in povratnih povezav iz različnih spletnih strani, medijev, blogov in drugih virov. Marketinški proračuni so namenjeni vsebinski strategiji in ustvarjanju ter promociji le-te, večini teh aktivnosti pa manjka ena ključna sestavina - SEO. Na delavnici nam bo Sabina povedala več o tem pomembnem delu, ki bi bistveno pomagal tako medijem kot podjetjem, ki porabljajo budgete za PR, izboljšati prepoznavnost vsebin ter za vse vpletene pozitivno vplival na organsko uvrstitev med rezultati na spletnih iskalnikih. Novinarji, tekstopisci, uredniki, oddelki za odnose z javnostmi, vodje marketinga in komunikacij se boste naučili, kako lahko: - napišete vsebino, ki jo bodo Google in drugi iskalniki oboževali, - napišete vsebino in načrtujete strukturirane povezave, ki bodo imele največ koristi za naročnike, - vključite SEO v proces načrtovanja in ustvarjanja vsebine.
Pokaži večPokaži manj15:30-17:00
Kaj za vraga je nativno?
vodja ekipe za uspeh strank na področju Evrope in mednarodno pri Zemanti, Outbrainovem podjetju
Spoznajte vse prednosti vključevanja nativnega v svojo digitalno strategijo. Isabel in Simon bosta odgovorila na vsaj tri najpogostejša vprašanja o nativnem: "Kako deluje?", "Zakaj naj ga uporabljam?", "Kako lahko koristi blagovni znamki?" in vam pokazala, kako iz nič ustvariti nativno kampanjo. Pričakujte praktično naravnano in uporabno delavnico ter postanite strokovnjak za nativno!
Pokaži večPokaži manj15:50-16:10
Uspeh v digitalnem je notranja naloga: “in-housing” kot konkurenčna prednost
Po letu 2020 se za marketingaše obeta težko obdobje, saj se soočajo s trojno grožnjo: zmanjšanjem potrošnje in zaupanja potrošnikov, vse bolj ambicioznimi prodajnimi cilji in omejenimi proračuni. Med tem ko se marketinško okolje razvija in postaja vse bolj zapleteno, so odgovorni za marketing pod vse večjim pritiskom, da storijo več z manj - od porabe do transparentnosti in zasebnosti podatkov. Bi lahko blagovne znamke, ki si želijo znižati stroške, prevzeti nadzor nad osnovnimi marketinškimi aktivnostmi in opolnomočiti svoje ekipe za hitrejše doseganje pomembnih rezultatov, kot ključ do uspeha uporabile notranje znanje (angl. in-housing)? Alessandra bo osvetlila trend nastanka notranjih agencij, ki je preplavil Veliko Britanijo in ZDA ter prikazala, kako je spletna potovalna agencija lastminute.com uspešno izvedla ta "digitalni preskok", da bi si zagotovila poslovanje v prihodnosti. Poleg tega pa svoje strokovno znanje izkoristila za lansiranje lastne svetovalne dejavnosti, ki pomaga drugim podjetjem postati bolj konkurenčna in prilagojena za prihodnost.
Pokaži večPokaži manj16:15-16:35
Kako ponuditi popolno izkušnjo pri velikem obsegu
Dobro znano je, da so potrošniki, zlasti milenijci in generacija Z, iskalci izkušenj in da nešteto sporočil blagovnih znamk, ki so jim vsakodnevno izpostavljeni drastično razprši njihovo pozornost. Za slednjo moramo zagotoviti boljše izkušnje z blagovno znamko, za uspeh pa potrebujemo pristop, ki v ospredje postavlja potrošnika. In vendar izkustva, ki temeljijo zgolj na strasti in lepoti niso dovolj. Z več kot 2 miljardami aktivnih kartic po celem svetu, naše poslovanje zahteva tudi obseg.
Omogočil:
16:40-17:00
Skrivnost rasti v digitalnem marketingu
ustanovitelj Poplartree & svetovalec za rast prihodkov na področju e-commerce za Electrolux
Kako lahko vsako leto z vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani dosežete rast? Stefan bo razkril, kako z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti, svojim strankam, tako v preteklosti kot danes, zagotavlja rast prihodkov. Če iščete rešitev za rast vaših spletnih marketinških kazalcev ali želite preprosto prodati več, vam bo ta sveži pristop dal veliko idej, ki jih boste lahko začeli nemudoma uporabljati.
Pokaži večPokaži manj17:00-20:00
Koktejl zabava (terasa)
Vabljeni na mreženje z razgledom in odlično glasbo. Davor Radolfi, Miran Rudan in Klapa Siniše Žunca. Dobimo se na terasi hotela.
Omogočil:
20:30-22:00
Podelitev nagrad sempler (dvorana Evropa)
Kdo bo letošnji dobitnik nagrade za najboljšo medijsko strategijo leta 2019?
Omogočil:
22:00-04:00
POP till you drop party Feat. Kurzschluss (Klub Tivoli)
Vse bo v znamenju trendov. Zato se tudi letos naši POP till you drop zabavi pridružuje Kurzschluss. Da boste na tekočem z zadnjimi plesnimi ritmi, bodo poskrbeli Sharkastique Tunes – DJ Shark, Jaka in Sylvain.
Brezplačni avtobus od hotela do kluba od 22:00 do 23:30. Iz kluba Tivoli nazaj v hotel od 00:30 to 2:30.
Omogočil: