Future stage
Dvorana Evropa
Deep dive stage
Dvorana Emerald
08:00-12:00
Registracija
09:00-09:20
Planet audio 2025 – uporaba zvočnih vsebin v prihodnosti
Kvalitativna raziskava Comrecon Brand Navigation inštituta z neverjetnim vpogledom v navade uporabnika prikazuje uporabo zvoka v letu 2025. Študija v obliki zemljevida prikazuje uporabe avdio vsebin in razloži, kako se ljudje čustveno navezujejo na zvočne vire in jih posledično uporabljajo. Charotte nam bo predstavila zemljevid in razkrila, kako bodo avdio vsebine vplivale na naše življenje in delo v prihodnosti.
Pokaži večPokaži manj09:00-09:50
Power breakfast session: Kako spodbujati inovativno kulturo
Ideja večine ljudi o odličnem inovatorju je zgrajena na podobi Steva Jobsa: muhast in zahteven, z na videz neusahljivim virom idej. To je morda delovalo pri slovitem ustanovitelju Appla, vendar izjemno redko deluje tudi pri kom drugem. Pravzaprav ravno ti. »važiči« pogosto preprečijo inovacije že v začetku. Veliki inovatorji niso imetniki, temveč posredniki znanja. Z velikodušnostjo in s sodelovanjem gradijo vrhunske mreže informacij in uvidov. Ta delavnica bo predstavila Inovacijski utrip (Innovation Pulse), orodje za samoocenjevanje, izdelano po Apgarjevem testu, ki je bilo razvito v partnerstvu s podjetjem Proteus International in bo pomagalo vsaki ekipi pri vstopu v igro inovacij.
Pokaži večPokaži manj09:25-09:45
Vi imate najboljše gorivo za naše marketinško orodje
Katero je najboljše gorivo za zagon motorja vašega digitalnega marketinga? Kako doseči višjo stopnjo ozaveščenosti in angažiranosti? Kateri so pravi kanali za uporabo in ali je vsebina pomembna? Ali ste učinkoviti in okolju prijazni? Odgovore vam bo dal Viberjev strokovnjak za področje B2B.
Pokaži večPokaži manj09:50-10:10
Tišina v času hrupa
"Ko ne morem od sveta oditi, odjadrati ali odplezati, sem se naučil, da ga izklopim," pravi Erling Kagge, ki je prvi človek, ki je peš dosegel vse tri vrhove sveta: severni in južni pol ter Mount Everest in izkusil tišino. Pri odpravi na Antarktiko, kamor je odšel popolnoma sam, brez radijske zveze, brez telefona, kar petdeset dni ni srečal nobenega živega bitja. Poleg tega, da premika meje mogočega je tudi podjetnik, pisatelj in založnik. Skupaj z Vesno Milek bosta odkrivala svet tišine, ki v svetu hrupa postaja ena največjih dobrin in se pogovarjala o založništvu v svetu umetne inteligence in digitalnega.
O voditeljici: Vesna Milek je ena najbolj cenjenih slovenskih novinark, znana predvsem po poglobljenih intervjujih za največji nacionalni časnik Delo.
10:00-10:20
“Mobile-first” kreativni pristop na Instagramu
Instagram je platforma narejena za mobilno okolje, ki pri ustvarjanju oglaševalskih prihodkov premaguje in močno prehiteva konkurenco kot npr. Facebook, Google in Twitter. Besedilo, grafika in videoposnetki v vaših Instagram oglasih morajo vedno nagovarjati občinstvo na mobilnih napravah. To pomeni, da je potrebno vašo profilno ali prodajno stran in vse druge izkušnje po kliku, povezane z vašimi oglasi na Instagramu, popolnoma optimizirati za mobilne naprave. Kar se tiče videza, časa nalaganja in funkcionalnosti bo vse, kar je slabše od popolnega, negativno vplivalo na uspešnost vaše kampanje. Pridite in se naučite trikov, kako ustvariti privlačne kreative za različne panoge, in tako na Instagramu pritegnite pozornost, ki si jo zaslužite.
Pokaži večPokaži manj10:15-10:45
Skrivnost glasu ali kako vpliva na vaša sporočila v medijih
Emma bo razložila vlogo in vpliv različnih vrst glasu in stilov pripovedi v medijskih sporočilih. Predavanje bo temeljilo na rezultatih študij, v katerih so med poslušanjem oglasov in zvočnih zgodb, ki so vsebovali različne vrste glasov in slogov pripovedovanja, merili fiziološki odziv poslušalca (srčni utrip, prevodnost kože, čustveni odziv ...).
Pokaži večPokaži manj10:20-10:45
Marketing z značajem predstavlja: 10 zapovedi vplivnežev
Kako narediti strategijo z vplivneži, ki bo pritegnila pozornost? Delavnica bo predstavila deset pravil, ki jih morate pri tem upoštevati in vas naučila, kako uporabiti vplivneže kot ključni del vaše marketinške strategije. Raziskali bomo, kako to narediti pravilno, da boste dosegli prave rezultate za vaše podjetje ali blagovno znamko in kako marketing z vplivneži deluje bolje od vplivnostnega marketinga.
Pokaži večPokaži manj10:45-11:15
Odmor za mreženje in kavo
11:15-11:35
Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke*
Pridružite se nam na premierni predstavitvi knjige Aljoše Bagole, nedvomno največjega zvezdnika med kreativci in naboljšega kreativca med zvezdniki. O tem, kaj vse je zapisal v svojem prvencu in kako je to povezano z izzivi v njegovi karieri, ga bo povprašala Maša Pavoković. Voditeljsko-kreativni dvojec obljublja duhovit in navdihujoč pogovor, ki ga ne gre zamuditi.
O voditeljici: Maša Pavoković je radijska in televizijska voditeljica, novinarka, glasbena menedžerka ter komunikacijska strateginja
*Pogovor bo potekal v slovenskem jeziku brez prevoda.
Omogočil:
11:15-11:40
Lažne novice v marketingu
Kaj je resnica in kdo jo definira? Še posebej danes, ko so ljudje, ki berejo novice, bolj površni in ko mora biti vse, kar si želimo, hitro in takoj. Brez poznavanja ozadja. Ker nas morda premalo zanima. Z uporabo dveh primerov - neželene napake in načrtovanega strateškega prepričevanja, bo Iztok ponazoril, kako enostavno je manipulirati s potrošnikom in predstavil, da lažne novice (v marketingu) niso nekaj novega.
Pokaži večPokaži manj11:40-12:00
Odstiranje skrivnosti digitalnega vpliva
Strokovnjakinja za vplivnostni marketing, Claudia Cameron, vas bo popeljala v notranjost industrije - posnetek današnjega stanja, trendi za prihodnost in provokativne teme, ki vam bodo pomagale maksimirati sodelovanje z vplivneži. Pričakujte zanimivo in navdihujoče predavanje, kjer boste spoznali izzive, s katerimi se industrija vplivnostnega marketinga sooča ter najboljše prakse in uporabne informacije, ki jih boste lahko prenesli v svoje delo.
Pokaži večPokaži manj11:45-12:15
Umetna inteligenca na pohodu: 7 nasvetov za užitek v vožnji
vodja oddelka za radijsko produkcijo RTV Vojvodina in svetovalka za avdio vsebine
Napovedi kažejo, da bo konec leta 2020 devet od desetih novih avtomobilov povezanih s spletom. To pomeni preboj v spreminjanju naših voznih navad in pričakovanj, ki jih imamo do avtomobila. Ob pojavu množične uporabe avtonomnih vozil se odpira prostor za različne uporabniške izušnje, ki jih bo oblikovala umetna inteligenca. Kako je avto prenehal biti Faradayeva kletka za oglase, kaj počnemo v avtomobilu med vožnjo, kaj ko čakamo na semaforju, ali lahko čas vožnje spremenimo v ustvarjalni del dneva in zakaj zvok ustvarja neizbrisne podobe? Odgovore na vsa ta vprašanja bodo podali tri blondinke in Britanec.
Pokaži večPokaži manj12:05-12:30
TikTok in revolucija generacije Z
Maira bo razpravljala o pojavu izjemno priljubljene družbene platforme TikTok, o njihovem revolucionarnem pristopu do družbenih medijev, generacijskem premiku, ki se dogaja na družbenih omrežjih, in o tem, zakaj morajo blagovne znamke aktivirati kampanje tudi na TikToku in kako.
Pokaži večPokaži manj12:15-12:35
Kaj pričakujemo od digitalnega oglasa prihodnosti?
Dejstvo je, da na spletu dobro poznamo tehnologije, orodja in možnosti nagovarjanja uporabnikov, zelo redko pa jih v celoti izkoristimo, saj v začetni, kreativni fazi o njih ne razmišljamo. Zato smo velikokrat priča pravilno ciljanim oglasom, ki pa so za uporabnike moteči in blagovni znamki ne prinesejo željenih učinkov. Posledico poznamo: adblockerji in/ali negativna percepcija blagovne znamke. Kakšen je torej oglas, ki pritegne in navduši spletnega uporabnika, bo pokazala raziskava, ki jo je za Get Interactive opravila Mediana. Kaj mora vsebovati sodoben digitalni oglas, da oglaševalce in uporabnike zbližuje in ne oddaljuje? Damjan bo pojasnil, kako digitalna sporočila bolje personalizirati, izkustveno naravnati in umestiti v kontest, ki ne bo moteč za uporabnika. In zakaj je na to potrebno pomisliti že v kreativni fazi.
Pokaži večPokaži manj12:30-13:00
Kako združiti tradicionalne in spletne medije
Samuel zatrjuje, da smo na spletu priča tiraniji neposrednega odziva in kratkoročnosti, vse to v škodo dolgoročne učinkovitosti oglaševanja. Na izsledkih svoje najnovejše raziskave bo prikazal, da se moramo izvleči iz svojega varnega mehurčka. O medijskem načrtovanju je potrebno začeti razmišljati na način, ki združuje tradicionalne in spletne kanale komunukacije ter dolgoročne in kratkoročne strategije, vse na najbolj učinkovit način.
Pokaži večPokaži manj12:40-13:00
20 minut do neprebojne vsebinske strategije v aplikacijah za sporočanje
Poznate potencial, ki ga lahko aplikacije za hitro sporočanje (IM - instant messaging) prinesejo digitalnemu faktorju x vaše blagovne znamke, vendar dejansko ne veste, kje (in kako!) začeti. Tako je, IM marketing je drugačen od marketinga na ostalih družbenih omrežjih, zato ste vabljeni, da naredite prvi korak in se pridružite delavnici, kjer bomo poglobljeno govorili o tem, kaj deluje in kaj ne. Potopite se v to, kako je naša ekipa ustvarila zmagovalno vsebinsko izkušnjo v aplikaciji za hitro sporočanje, ki je uporabnikom prinesla dodano vrednost in dosegla neverjetne rezultate.
Pokaži večPokaži manj13:00-14:00
Odmor za kosilo
14:00-14:30
Znamkin glas vs. dolgčas
Blagovne znamke govorijo več kot kdajkoli prej. Na spletu in družbenih omrežjih, v etru, na plakatih in letalih, v vlakih in avtomobilih - seznam je neskončen. V množici takšnega števila blagovnih znamk in kanalov za komunikacijo s potrošnikom, še nikoli ni bilo boljšega trenutka, da se prepričate o tem, če je vaša blagovna znamka slišana.
Pokaži večPokaži manj14:00-14:45
Trajnostna rast evropske spletne trgovine (e-commerce)
ustanovitelj Poplartree & svetovalec za rast prihodkov na področju e-commerce za Electrolux
Na tej delavnici se boste poglobili v preverjene sisteme rasti, ki jih je Stefan uvedel, da bi lahko podjetju Electrolux vsako leto omogočil rast spletne prodaje na področju Evrope. Poudarek bo na vznemirljivih trendih, procesih in optimizaciji ter njihovi implimplementaciji na množico Electroluxovih spletnih mest po Evropi; vse z namenom ustvarjanja trajnostne rasti. Pričakujte obsežno delavnico, ki bo pojasnila, kako lahko prepoznate, razložite in posnemate uspešne modele rasti. Ne boste spoznali le nekaj trikov »growth hackinga«, ampak popoln model, ki ga boste lahko uporabili za upravljanje digitalnega marketinga, analitike, CRO in UX izboljšav. Točno tak model rasti se je izkazal za izjemno uspešnega pri vseh strankah s katerimi Stefan sodeluje, na vseh evropskih trgih in ga je mogoče uporabiti za skoraj vsak e-commerce poslovne modele.
Pokaži večPokaži manj14:30-15:15
Kako tekmovati v novi dobi inovacij
Zadnjih nekaj desetletj je inovacije poganjala digitalna revolucija, ki je nagradila hitre in agilne organizacije. Tiste, ki so lahko s posnemanjem in prilagajanjem na trg spotoma prinesle nove aplikacije in s tem obrnile vse na glavo ter pretentale večja, bolj uveljavljena podjetja. Toda danes vstopamo v novo dobo inovacij, ki se bo zelo razlikovala od tiste, ki smo jo poznali. Ko digitalna tehnologija doseže teoretične meje, se pojavijo nove računalniške arhitekture, kot sta kvantno in nevromorfno računalništvo. Nascentne tehnologije, kot so genomika, materialne znanosti in umetna inteligenca, bodo preusmerile pozornost iz "delovati hitro in razbijati ustaljeno" na širitev in poglabljanje povezav s strankami, partnerji, prodajalci in drugimi viri. Dejansko se je ta premik že začel in sposobnost sodelovanja vedno bolj postaja ključna konkurenčna prednost. Trenutno najboljši strokovnjak za inovacije, Greg Satell, bo razložil, kako se znajti v tej novi dobi, ki bo v ospredje postavila prepričljive zgodbe in podrobne izračune. Če pričakujete, da boste čez deset let še vedno poslovali, tega predavanja ne želite zamuditi.
Pokaži večPokaži manj15:15-15:45
Marketing z značajem
Danes so vaše stranke najdragocenejše marketinško sredstvo. Njihov značaj, prepričanja in vrednote se morajo uskladiti z zgodbo vaše blagovne znamke, pri vsem tem pa ne gre več za oglase, temveč za zagovorništvo. Vsi marketingaši si postavljajo isto vprašanje: kako osvojiti srca in glave potrošnikov? Marketing z značajem je filozofija, ki ločuje med blagovnimi znamkami, ki pritegnejo pozornost in tistimi, ki jih zlahka pozabimo. Na predavanju bomo raziskali spremembe v prepričanjih in odnosu, ki jih ima današnja generacija do oglaševanja in do novih štirih P-jev družbenega marketinga. Ta načela vas bodo prisilila, da boste ponovno razmislili o svojih strategijah in razumeli nova pravila o povezovanju ter vplivanju na potrošnike.
Pokaži večPokaži manj15:45-16:00
Cilj