SEMPL > Govorci

Phil Kemish

soustanovitelj Reboxed, nagrajeni marketingaš in govorec, Velika Britanija

Phil Kemish

Phil Kemish

Phil, zgodnji pionir vplivnostnega marketinga, je soustanovil Disrupt, večkrat nagrajeno agencijo za komunikacijo na družbenih omrežjih. Velikim globalnim podjetjem, kot so Absolut, Thomas Cook, Clarks Originals in House of Marley pomaga pri vzpostavljanju komunikacijske kulture, ki pomaga večati prepoznavnost njihovih blagovnih znamk. Leta 2018 je agencijo Disrupt prevzela skupina FOUND, Phil pa se je vrnil na startup sceno s svojim zadnjim podvigom, podjetjem Reboxed, ki bo leta 2020 lansiralo spletni trg za lastniške in prenovljene tehnološke rešitve. Phil je so-gostitelj podkasta in svetovalnice Brandterpreneur, ki podjetnike po vsem svetu spodbuja k inovacijam, preboju in izzivanju statusa quo in jih preoblikuje iz podjetnikov v oblikovalce blagovnih znamk. Kot govorec in voditelj panelov je nastopil na dogodkih, kot so Eurobest, SXSW, Cannes Lions, Youth Marketing Summit, FMF Barcelona, Midem in The Great Escape.

Sledi

philkemish?originalSubdomain=uk philkemish philkemish/

Dvorana Europa, 29.11.2019 ob 15:15-15:45

Marketing z značajem

Danes so vaše stranke najdragocenejše marketinško sredstvo. Njihov značaj, prepričanja in vrednote se morajo uskladiti z zgodbo vaše blagovne znamke, pri vsem tem pa ne gre več za oglase, temveč za zagovorništvo. Vsi marketingaši si postavljajo isto vprašanje: kako osvojiti srca in glave potrošnikov? Marketing z značajem je filozofija, ki ločuje med blagovnimi znamkami, ki pritegnejo pozornost in tistimi, ki jih zlahka pozabimo. Na predavanju bomo raziskali spremembe v prepričanjih in odnosu, ki jih ima današnja generacija do oglaševanja in do novih štirih P-jev družbenega marketinga. Ta načela vas bodo prisilila, da boste ponovno razmislili o svojih strategijah in razumeli nova pravila o povezovanju ter vplivanju na potrošnike.

Oglej si vse govorce