SEMPL > Govorci

Stefan Carrington

ustanovitelj Poplartree & svetovalec za rast prihodkov na področju e-commerce za Electrolux, Velika Britanija

Stefan Carrington

Stefan

Stefan Carrington je ustanovitelj edine britanske agencije za e-commerce in digitalni marketing na področju poprodaje. V zadnjih dveh letih svetuje podjetju Electrolux pri povečevanju spletne prodaje po vsej Evropi, ustvaril pa je tudi uspešen sistem za mednarodni e-tailing. Kot klasični pianist je znan po edinstvenem kreativnem pristopu pri iskanju priložnosti za ustvarjanje prihodkov na spletu, sodeloval pa je tudi s podjetji, kot so Hoover Candy, Harper Collins in številnim drugimi majhnimi in srednjim podjetji po Evropi.

Sledi

stefancarrington/ stefancarringto stefan.carrington

Dvorana Europa, 28.11.2019 ob 16:40-17:00

Skrivnost rasti v digitalnem marketingu

Kako lahko vsako leto z vašo spletno trgovino ali katerokoli drugo vrsto spletne strani dosežete rast? Stefan bo razkril, kako z uvajanjem inteligentnih sistemov, ki lahko prepoznavajo, razložijo in ponovijo uspešne modele rasti, svojim strankam, tako v preteklosti kot danes, zagotavlja rast prihodkov. Če iščete rešitev za rast vaših spletnih marketinških kazalcev ali želite preprosto prodati več, vam bo ta sveži pristop dal veliko idej, ki jih boste lahko začeli nemudoma uporabljati.

Dvorana Emerald, 29.11.2019 ob 14:00-14:45

Trajnostna rast evropske spletne trgovine (e-commerce)

Na tej delavnici se boste poglobili v preverjene sisteme rasti, ki jih je Stefan uvedel, da bi lahko podjetju Electrolux vsako leto omogočil rast spletne prodaje na področju Evrope. Poudarek bo na vznemirljivih trendih, procesih in optimizaciji ter njihovi implimplementaciji na množico Electroluxovih spletnih mest po Evropi; vse z namenom ustvarjanja trajnostne rasti. Pričakujte obsežno delavnico, ki bo pojasnila, kako lahko prepoznate, razložite in posnemate uspešne modele rasti. Ne boste spoznali le nekaj trikov »growth hackinga«, ampak popoln model, ki ga boste lahko uporabili za upravljanje digitalnega marketinga, analitike, CRO in UX izboljšav. Točno tak model rasti se je izkazal za izjemno uspešnega pri vseh strankah s katerimi Stefan sodeluje, na vseh evropskih trgih in ga je mogoče uporabiti za skoraj vsak e-commerce poslovne modele.

Oglej si vse govorce