SEMPL > Novice

Zakaj hobotnica?

23.04.2019

Zakaj hobotnica?

»Delo v marketingu in oglaševanju zahteva strateški in kreativen pristop k reševanju problemov. Ključne ideje moramo strateško in kreativno prilagoditi množici komunikacijskih kanalov, personalizirati ter se odzivati v realnem času, zato smo po agilnosti podobni hobotnici. Hobotnica je simbol strategije in kreativnosti pa tudi inteligence. Hobotnica je podoba 21. SEMPL-a.« Tako so izbor letošnje podobe razložili v agenciji Futura DDB, ki že nekaj let zapored skrbi za podobo SEMPL-a.

Ali veste?
Hobotnice so najbolj inteligentni nevretenčarji na planetu in imajo več možganskih celic kot človek. Uporabljajo orodja, odpirajo kozarce, do cilja pa se, če je potrebno, prerinejo tudi skozi špranjo v velikosti njihovega očesa. So edine med nevretenčarji, ki so jim znanstveno pripisali kognitivne miselne sposobnosti, čustva in osebnost.
In če menite, da smo ravno medijci, marketingaši in komunikatorji prvaki multitaskinga, naj vas razočaramo. Prvo mesto nedvomno zasedajo hobotnice, ki imajo dve tretjini vseh nevronov v lovkah, zato imajo le-te svoj um in lahko delujejo popolnoma neodvisno od glave.
Hobotnica je torej simbol strategije, kreativnosti in inteligence, v letu 2019 pa bo skupaj s SEMPL-om postala tudi simbol trendov in prihodnosti.

Miranda Mladin

Miranda Mladin


izvršna direktorica za centralni marketing in inovacije, Atlantic Grupa

V času hitrih in nepredvidljivih sprememb, moramo biti nujno informirani, če želimo kvalitetno opravljati svoj posel. Na drugi strani pa nam ravno ta dinamika povzroča pomanjkanje časa. V tem leži vrednost SEMPL-a. Na enem mestu, v odmerjenem času se lahko srečamo s precejšnjim številom kakovostnih govorcev, strokovnjakov na svojih področjih in tako ostanemo v stiku z dogajanjem v ožjem, regionalnem in globalnem okolju.

Deli, kar ti je všeč