SEMPL > Novice

Veliki sempler projektu »Ne odrekam se svojemu otroku«

29.11.2019

Veliki sempler projektu  »Ne odrekam se svojemu otroku«

Na sedemnajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih dvanajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli tokrat v 3 države jadranske regije; poleg Slovenije še na Hrvaško in v Srbijo. Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo leta v jadranski regiji je osvojilo delo »Ne odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«), ki sta ga McCann Beograd in UM Beograd zasnovali za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO.

Na letošnje tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta je bilo prijavljenih 80 del; od tega jih je 42 prišlo v ožji izbor. Devetčlanska mednarodna žirija je med njimi izbrala 12 medijskih projektov in jih nagradila z nagrado zlati sempler, najvišjo nagrado, veliki sempler, pa je podelila projektu »Ne odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«). Za neprofitno organizacijo ‘Da se zna’ LGBT+NGO sta jo zasnovali oglaševalska agencija McCann Beograd in medijska agencija UM Beograd. Semplerje so tokrat dobila dela iz treh držav regije; ob Sloveniji še Srbija in Hrvaška.

 

Bi se odrekli svojemu otroku?

Snovalci so s projektom »Ne odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«), ki je na tekmovanju za nagrade sempler prejel najvišjo nagrado – veliki sempler, javnost želeli ozavestiti o položaju LGBT skupnosti. »S projektom želimo doseči zavedanje, da bi morala biti družina celica brezpogojne ljubezni in podpore. Eden izmed največjih strahov posameznikov v skupnosti LGBT je zavrnitev v družbi, še posebej težko pa se je spopasti z zavrnitvijo lastnih staršev,« sta o pomenu projekta za neprofitno organizacijo ‘Da se zna’ LGBT+NGO povedala snovalca kampanje McCann Beograd in UM Beograd.

 

Čar tekmovanja Sempler je v prepletu kreative, medija in učinkovitosti

Kot je povedala predsednica žirije za nagrade Sempler Eva Aljančič, izvršna direktorica pri HoT mobil in Ventocom.SI, je bila strokovna žirija pri imenovanju prejemnika velike nagrade sempler enotna: »Gre za kreativno rešitev, za katero smo vsi člani žirije čutili, da izpolnjuje vse kriterije za najboljšo medijsko strategijo leta, kar se je z vsakim krogom glasovanja dodatno potrjevalo.« Sicer pa je žirija pri ocenjevanju del oziroma preučevanju rezultatov kampanj posebno pozornost posvečala tudi dejstvu, iz katerega okolja delo prihaja, saj, kot pravi Aljančičeva: »Rezultatov kampanj v posamezni kategoriji, pa tudi širše, ne gre med seboj neposredno primerjati. Gre namreč za različno velika in nenazadnje tudi kulturno različna tržišča.«

 

Ob tem pa predsednica žirije prijaviteljem del v prihodnje svetuje, da več časa posvetijo odločitvi, v katero kategorijo bodo svoje delo prijavili: »Člani žirije smo se večkrat strinjali, da bi posamezna dela bistveno bolj blestela, če bi bila prijavljena v zanje ustreznejšo kategorijo.«

 

Kdo so dobitniki zlatih semplerjev?

Oglaševalska agencija McCann Beograd je ob velikem semplerju, ki ga je prejela za kampanjo »Ne odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«) prejela tudi dva zlata semplerja, in sicer za že omenjeno delo tudi v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala. V kategoriji najboljša PR strategija ali promocija pa so zlati sempler prejeli za delo »Dojenček izbere, kje« (»Baby Chooses Where«), ki so ga skupaj z medijsko agencijo UM Beograd zasnovali za naročnika The Coca-Cola Company. V Srbijo je odšla še ena zlata nagrada, in sicer v kategoriji najboljša ciljana akcija. Za VIP mobile so kampanjo z naslovom »Intarifa – klepetalni intervjuji« (»Intarifa – Chat Interviews«) zasnovali oglaševalska agencija Fullhouse Ogilvy v sodelovanju z medijsko agencijo OMD.

 

Dve zlati nagradi sempler sta šli tudi na Hrvaško. V kategoriji najboljša izkustvena akcija sta kampanjo z naslovom »Spomenik neizklesanemu telesu« (»Monument to the unchiseled«) za PIPI beverages pripravili agenciji Imago Ogilvy in Drap. V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja pa je zlati sempler dobila kampanja »Narodni radio na Viberju« (»Narodni radio on Viber«). Za Narodni radio sta jo pripravila Mediacor in All Market Media.

 

V Sloveniji tako ostane največ zlatih kipcev, kar sedem. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja ga je prejelo delo »Prva slovenska GIFO.OTEKA« (»First Slovene GIFO.OTHEQUE«). Za Pivovarno Laško Union so akcijo pripravili Agencija 101 in Media Publikum. V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejela kampanja »Zmagovalni servis« (Winning service«). Za Petrol so jo ustvarili Agencija 101 v sodelovanju z medijskimi partnerji Media Publikum, Bid Bid in GIG. V

kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga je nagrado prejela kampanja Sex tape, ki to ni bil (»The stolen sex tape«), ki jo je za Društvo OnkoMan pripravil Pristop. V kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je zlati sempler prejel Youtube kanal NekiNeki, ki je za Telekom Slovenije prav tako nastal znotraj skupine Pristop, kjer so moči združile njihove agencije Pristop, Renderspace, Pristop Media in D’Agency. Zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba podatkov so za predvidljivo digitalno oglaševanje prejeli »Zelenjavni namazi Argeta« (»Argeta Vegetable Spreads«). Za Atlantic Grupo sta jo pripravilia iPROM in Valicon. V kategoriji najboljši novi medij/medijski format so zlati sempler dobile »Mlečne pravljice« (»Milk books«), ki jih je za Spar Slovenija pripravila Futura DDB. Zlati sempler v kategoriji najboljši tehnološki pristop je dobila akcija »VR CHEF doživetje« (»VR CHEF experience«). Za Atlantic Grupa / Droga Kolinska so jo zasnovali Luna \TBWA, v sodelovanju z Media Publikum, CNJ, Unsanctioned media in Squareme.

 

Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 21. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg velikega semplerja in dvanajstih zlatih semplerjev podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2019 je dobil Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2019 pa je prejela Darja Mravinec, digitalna medijska načrtovalka, Futura DDB.

 

V nadaljevanju so navedene zmagovalne akcije z njihovimi agencijami in sodelujočimi. Zmagovalci bodo objavljeni tudi na spletni strani konference SEMPL.

 

***

 

Dobitniki nagrad Sempler 2019

 

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA

 

Ne odrekam se svojemu otroku (I (Dis)own My Child)

 

Oglaševalec: ‘Da se zna’ LGBT+NGO

Prijavitelj: UM Beograd

Oglaševalska agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: UM Beograd

Sodelavci: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA VPLIVNOSTNEGA MARKETINGA

 

Sex tape, ki to ni bil (The stolen sex tape)

 

Oglaševalec: Društvo OnkoMan

Prijavitelj: Pristop

Oglaševalska agencija: Pristop

Sodelavci: Gregor Pirc, Drago Mlakar, Meta Celestina, Anja Jenko, Ajda Perme, Aleš Krdžić, Polona Polak, Nina Orlić

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA PR-STRATEGIJA ALI PROMOCIJA

 

Dojenček odloča, kje (Baby Chooses Where)

 

Oglaševalec: THE COCA-COLA COMPANY

Prijavitelj: UM Beograd

Oglaševalska agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: UM Beograd

Sodelavci: Sonja Džuklevski, Sonja Dragutinović, Stefan Gajić, Jana Savić Rastovac, Kristina Jovanović, Dubravka Petrović, Divna Peškir

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI TEHNOLOŠKI PRISTOP

 

VR CHEF doživetje (VR CHEF experience)

 

Oglaševalec: Atlantic Grupa / Droga Kolinska

Prijavitelj: Luna \TBWA

Oglaševalska agencija: Luna \TBWA

Medijska agencija: Media Publikum

Produkcijska hiša: CNJ, Unsanctioned media, Squareme

Sodelavci: Špela Cocej Minatti, Simon Žalec, Vida Kos, Tine Lugarič, Damijan Penič

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA

MEDIJSKEGA SPLETA

 

Zmagovalni servis (Winning service)

 

Oglaševalec: Petrol

Prijavitelj: Petrol

Oglaševalska agencija: Agencija 101

Medijska agencija: Media Publikum, Bid Bid, GIG

Produkcijska hiša: Perfo, Fotonist

Sodelavci: Peter Curk, Valentina Erčulj Džuban, Taja Špacapan, Petra Oplotnik, Urša Primožič, Sara Kobolt, Jože Gostiša, Polona Polak, Matjaž Germ, Gal Kočar, Sašo Pinosa, Andrej Maver

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA KOMUNIKACIJSKEGA KANALA

 

Ne odrekam se svojemu otroku (I (Dis)Own My Child)

 

Oglaševalec: ‘Da se zna’ LGBT+NGO

Prijavitelj: UM Beograd

Oglaševalska agencija: McCann Beograd

Medijska agencija: UM Beograd

Sodelavci: Ana Kovačević, Nela Milijić, Jana Savić Rastovac, Lidija Milovanović, Sandra Milojević, Jovana Milošević

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

 

Intarifa – klepetalni intervjuji (Intarifa – Chat Interviews)

Oglaševalec: Vip mobile

Prijavitelj: Fullhouse Ogilvy

Oglaševalska agencija: Fullhouse Ogilvy

Medijska agencija: OMD

Produkcijska hiša: In-house production – Fullhouse Ogilvy

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

 

Spomenik neizklesanemu telesu (Monument to the unchiseled)

 

Oglaševalec: PIPI beverages

Prijavitelj: Imago Ogilvy

Oglaševalska agencija: Imago Ogilvy

Medijska agencija: Imago Ogilvy

Produkcijska hiša: Drap

Sodelavci: Igor Mladinovic, Darko Bosnar, Barbara Sabo, Josip Listeš, Ana Burazer, Marko Gereci, Saša Perić, Dina Dretvić, Nela Fegić Moguljak, Željka Perković, Ivana Besak,  Nikola Janjić, Lana Kessler, Tvrtko Kračun, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš, Barbara Galović, Vedran Klemens, Irena Lešković

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

 

Prva slovenska GIFO.OTEKA (FIRST SLOVENE GIFO.OTHEQUE)

 

Oglaševalec: Pivovarna Laško Union

Prijavitelj: Agencija 101

Oglaševalska agencija: Agencija 101

Medijska agencija: Media Publikum

Sodelavci: Ajda Jurkas, Nina Tomše, Ana Šušteršič, Veronika Povž, Uroš Svenšek, Edo Nasufović, Primož Kos, Ivan Momirov, Mark Caserman, Tina Slivnik

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

 

Youtube kanal NekiNeki (Youtube channel NekiNeki)

 

Oglaševalec: Telekom Slovenije

Prijavitelj: Pristop

Oglaševalska agencija: Pristop, Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media, D’Agency

Produkcijska hiša: Misc

Sodelavci: Andreja Grebenjak, Mojca Pogačnik, Dejan Zadnikar, Melita Božič, Tina Šubic Konda, Žan Žveplan, Andreja Lenart, Mojca Avšič, Borut Bartol, Tamara Korat, Eva Šterk, Sara Mekinc, Uroš Goričan, Marko Klemen, Rok Flego, Eva Gjörek, Aleš Krdžić, Nejc Vernik, Matic Klemen, Urška Kos, Eva Celec, Damjana Grošelj, Mark Pirc, David Lotrič, David Banovič, Luka Furlan, Maja Pinterič, Lovro Prešiček, Tjaša Deu, Janja Primožič

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA

 

Narodni radio na Viberju (NARODNI RADIO ON VIBER)

 

Oglaševalec: NARODNI RADIO

Prijavitelj: Mediacor

Oglaševalska agencija: Mediacor

Medijska agencija: All Market Media

Produkcijska hiša: Mediacor

Sodelavci: Aleksandra Đermanović, Hrvoje Vukušić, Matija Lović, Kristina Kozić, Dina Zastavniković

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT

 

Mlečne pravljice (Milk books)

 

Oglaševalec: Spar Slovenija

Prijavitelj: Futura DDB

Oglaševalska agencija: Futura DDB

Medijska agencija: Futura DDB

Produkcijska hiša: Futura DDB, Super 16

Sodelavci: Futura DDB

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV

 

Zelenjavni namazi Argeta – predvidljivo digitalno oglaševanje (Argeta Vegetable Spreads – Predictive Digital Advertising)

 

Oglaševalec: Atlantic Grupa

Prijavitelj: iPROM

Medijska agencija: iPROM

Produkcijska hiša: Valicon

Sodelavci: Luna \TBWA

 

POSEBNI NAGRADI TOP SEMPL

 

Medijski menedžer 2019: Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS.

 

Medijska zvezda prihodnosti 2019: Darja Mravinec, digitalna medijska načrtovalka, Futura DDB.

Tine Lugarič

Tine Lugarič


Kreativni direktor, Luna TBWA

»Sempl v zadnjih letih kaže vse večje mišice. Predvsem na programski in tekmovalni ravni, prav dober občutek pa pušča tudi utrip zunaj dvoran.«

Deli, kar ti je všeč